خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرخه گفت: خاطرات ایثارگران دوران دفاع مقدس باید برای انتقال فرهنگ جبهه و شهادت به نسل جوان و نوجوان جامعه گردآوری شود.
کد خبر: ۹۴۹۶۱۹۹
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، پیرو دیدارهای هفتگی رهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با خانواده های ایثارگران، رزمندگان و جانبازان در این هفته همراه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه با علی بخش داوودی، نورعلی رهبر و علیجان حافظی در روستا اروانه در سرخه دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین اشرف در جمع ایثارگران ضمن قدردانی از زحمات و حضور آن ها در دوران شکوهمند و نورانی دفاع مقدس اظهار کرد: بیش از دو سال است که به همت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و بسیج شهرستان توفیق حضور در محضر خانواده های ایثارگران، جانبازان و رزمندگان در جهت تکریم مردان عرصه جهاد و شهامت حاصل شده است.

او افزود: رزمندگان اسلامی برای برای حفظ کیان و شرف ایران اسلامی با تمام وجود و از سر اخلاص و فداکاری به دفاع پرداخته‌اند و در این راه با تمام وجود جانفشانی کردند.

او با بیان اینکه خانواده جانبازان مایه فخر ملت و عزت کشور هستند، افزود :ایثار و فداکاری آنان در راه دفاع از کشور و ملت ایران ماندگار خواهد بود.

امام جمعه شهرستان سرخه تصریح کرد: خاطرات ایثارگران دوران دفاع مقدس باید برای انتقال فرهنگ جبهه و شهادت به نسل جوان و نوجوان جامعه گردآوری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها