خبرهای داغ:
در آستانه نوروز 1402 جداول شهری در میدان آزادی سرخه به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) رنگ آمیزی شد.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۹۲
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک شعبان ویژه برنامه های متنوعی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برنامه های متنوع و جذابی با استقبال پرشور بسیجیان و با همکاری مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این مجله برگزار و بسیجیان در برپایی برنامه ها مشارکت خوبی دارند.

او با اشاره به حدیث پیامبر گرامی اسلام (ص) در نماز جماعت گفت: رسول خدا فرمودند: جبرائیل آنقدر درباره نماز جماعت به من سفارش کرده است که گمان بردم خداوند هیچ نمازی را جز با جماعت قبول نمی کند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) اضافه کرد: حلقه صالحین قرآنی در کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) همراه با آموزش و تلاوت صحیح آیات قرآن و حلقه صالحین کتاب خوانی در مسجد ولی عصر (عج) برگزار شد.

جلال با اشاره به اینکه بسیج در راه خدمت به مردم است، بیان داشت: با نزدیک شدن به نوروز ۱۴۰۲ رنگ آمیزی جداول شهری به همت گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) با همکاری شهرداری سرخه انجام شد.

او افزود: با در نظر گرفتن نیاز شهروندان و اهالی محله به شادابی و ایجاد تنوع در سطح شهر اقدام به زیباسازی و رنگ آمیزی جداول در میدان آزادی انجام گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: امیدواریم اقدامات انجام شده در جهت زیباسازی محله موجبات رضایتمندی شهروندان و اهالی محله اسلامی را فراهم سازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها