خبرهای داغ:

350 پرس غذای گرم به همت بسیجیان در روستا افتر در سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر از توزیع 350 پرس غذای گرم به مناسبت اعیاد شعبانیه در این روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۵۲۳۱
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت ماه شعبان، جشن اعیاد شعبانیه با همکاری پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه در هیئت ابوالفضل العباس (ع) سرچشمه افتر برگزار شد.

محمد حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این جشن ضمن تبریک میلاد با سعادت سرداران کربلا در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های اجرایی در روستا اظهار کرد: به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) جشن میلاد در روستا و تلاوت قرآن کریم در مسجد امام حسن عسکری (ع) ویژه افتری های مقیم سمنان برگزار شد.

او افزود: همچنین آماده سازی میوه و شیرینی جهت پذیرایی از مهمانان انجام و با یاری خیرین آماده سازی و توزیع ۳۵۰ پرس غذای گرم بین حاضرین در این مراسم و خانواده های نیازمند در روستا انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: به مناسبت روز پاسدار نیز دیدار با جواد عبداللهی فرمانده حوزه امام موسی بن جعفر (ع) جهت تبریک این روز انجام و در طی آن تبادل نظر و گفتگو با هدف رسیدگی به امورات بسیجیان صورت گرفت.

حمیدی خاطرنشان کرد: مراسم پر فیض و معنوی دعای ندبه، زیارت عاشورا و دعای عهد هر هفته با همکاری بسیجیان در مسجد صاحب الزمان (عج) افتر با حضور اهالی روستا برگزار می شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها