خبرهای داغ:

جشن اعیاد شعبانیه در پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) از برگزاری مراسم جشن و شادی به مناسبت اعیاد شعبانیه همراه با بازی، مسابقه و دورهمی دوستانه در کانون الهادی (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۵۲۲۵
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه فرخنده و مبارک شعبان و مناسبت های آن، مراسم جشن و بزرگداشت این ایام به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) در سرخه برگزار شد.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با همکاری کانون الهادی (ع) در محله ویژه برنامه های جشن و شادی و دورهمی های کودکانه با استقبال پرشور بسیجیان و با هدف معرفی امامان معصوم و خصلت و منش آن ها برگزار شد.

او افزود: در این راستا جشن شعبانیه در حلقه شهید علیرضا کلامی با مادران همراه با برپایی مسابقه بین کودکان و مادران و بیان نکات دینی و آموزشی در مورد اخلاق در خانواده فرزند و مادر برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) ادامه داد: همچنین بسیجیان این حلقه در نماز جماعت مسجد امام هادی (ع) شرکت کرده و با حجت الاسلام و المسلمین پیوندی امام جماعت این مسجد دیدار کردند، این برنامه با بیان فضایل ماه شعبان همراه بود.

ابراهیمی در ادامه گفت: برگزاری دورهمی دوستانه، بازی و مسابقه همراه با صرف ناهار در این حلقه و حلقه شهید اسماعیل جمال از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او بیان داشت: حلقه شهید اسماعیل جمال نیز به مناسبت این ایام در نماز جماعت مسجد امام هادی (ع) حضور یافته و نکاتی در خصوص روزه داری در ماه شعبان و افطار برای آن ها عنوان شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها