رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: دشمن بسیار ظریف و زیرکانه می خواهد در جنگ ادراکی و در جنگ روایت‌ها چهره سیاهی از گذشته نظام اسلامی ترسیم کند.
کد خبر: ۹۴۹۵۵۳۰
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

در راستای اهمیت و جایگاه جهاد تبیین در خصوص فتنه های دشمنان و ایجاد روشنگری در مردم حجت الاسلام مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلوگیری از ایجاد یأس در مردم مهم‌ترین بخش جهاد تبیین است. دشمن بسیار ظریف و زیرکانه می خواهد در جنگ ادراکی و در جنگ روایت‌ها چهره سیاهی از گذشته نظام اسلامی ترسیم کند.

او افزود: مسئله بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین دو موضوع بسیار مهمی است که در فرمایشات مقام معظم رهبری به چشم می‌خورد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با بیان اینکه جهاد تبیین از جمله موضوعاتی که از صدر اسلام تاکنون مطرح بوده است و با برشمردن نقش بسیار پررنگ امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در این خصوص گفت: به علت شرایط حال حاضر حاکم بر دنیا جهاد تبیین از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

 محمدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در باب اهمیت جهاد و اینکه با انجام اقدامات جهادی باید توطئه های دشمن را هدف قرار دهیم، بیان داشت: دشمن بسیار ظریف و زیرکانه می‌خواهد در جنگ ادراکی و در جنگ روایت‌ها چهره سیاهی از گذشته، نظام اسلامی ترسیم کند و به جد هم در حال تلاش در این حوزه است.

او با بیان اینکه نسل معاصر به لحاظ درگیر بودن با شبکه‌های مجازی و با توجه به اقدامات دشمن دچار شبهه می‌شود، تاکید کرد: در عرصه جهاد تبیین، ما باید شبانه روز پاسخگوی صحیح شبهات ایجاد شده باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها