امام جمعه مهریز:

امنیت کشور، مدیون نیرو‌های نظامی و انتظامی به خصوص سربازان گمنام امام زمان است

امام جمعه مهریز:امنیت کشور، مدیون نیرو‌های نظامی و انتظامی به خصوص سربازان گمنام امام زمان است.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۷۴
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، امام جمعه مهریز با تبریک میلاد حضرت صاحب العصر امام زمان (عج) گفت: عزت، اقتدار و عظمت و امنیت این کشور به رغم تمامی توطئه‌ها مدیون نیرو‌های نظامی و انتظامی به خصوص سربازان گمنام امام زمان است که مخلصانه و شبانه روز در کشور در خدمت مردم و نظام هستند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهریز افزود: نیرو‌های اطلاعات فارغ از ورود به دسته بندی‌های سیاسی و حزبی فقط برای حراست از نظام و انقلاب و تحقق امنیت شبانه روز ماموریت خطیر انقلابی خود را با جدیت انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد مردم باید همانند گذشته هرگونه مسایل مهم را با تلفن ۱۱۳ اطلاع دهند که همکاری مردم با وزارت اطلاعات در کشور امنیت ساز است و نقش مهمی در حل بسیاری از مسایل دارد و برکات آن نصیب مردم و کشور اسلامی می‌شود.

امام جمعه مهریز در ادامه به اهمیت همکاری و نظارت مسئولان بر نحوه فروش کالا‌ها در شهرستان اشاره کرد که بار گرانی مشکلات زیادی بر اقشار مختلف به خصوص اقشار ضعیف جامعه وارد کرده و باید با مفسدان اقتصادی جانانه برخورد شود.

محی الدینی به مناسبت‌های هفته شامل هفته جوان، تربیت اسلامی، هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و بزرگداشت مناسبت‌ها را موضوع مهم ذکر کرد و همکاری مردم را با مسئولان خواستار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار