زمین چمن مصنوعی روستای «قلعه‌روته‌له» از توابع شهرستان دیواندره با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۷۷
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، زمین چمن مصنوعی روستای «قلعه روته له» از توابع شهرستان دیواندره همزمان با هفته جوان و به مناسبت این ایام افتتاح و به بهره برداری رسید.

حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در آیین افتتاح این پروژه ورزشی اظهار داشت؛ با تلاش مجموعه ورزش و جوانان استان و حمایت نماینده مردم شریف شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس اعتبارات مناسبی برای احداث چند پروژه ورزشی در مناطق روستایی جذب شده است که به زودی عملیات احداث ۱۰ پروژه زمین چمن مصنوعی در روستا‌های مختلف آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد؛ برای احداث زمین چمن مصنوعی روستای «قلعه روته له» دیواندره که در زمینی به مساحت هشتصد مترمربع بنا شده اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

جولائی خاطرنشان کرد؛ رویکرد دستگاه ورزش و جوانان توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق روستایی است، به ویژه احداث زمین‌های چمن مصنوعی که هزینه و زمان کمتری برای ساخت نیاز دارد.

مسئول ورزش و جوانان استان افزود؛ در طول سال آینده بالغ بر ۲۲ چمن مصنوعی در روستا‌های سراسر استان احداث می‌شود.

محسن فتحی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم افزایش سرانه فضای ورزشی در استان به ویژه در مناطق روستایی تاکید کرد؛ احداث زیرساخت‌های ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش در میان مردم و جوانان یکی از عوامل اصلی ایجاد شور و نشاط در جامعه است.

وی همچنین افزود؛ با همکاری و تلاش مجموعه ورزش و جوانان بزودی چندین زمین چمن مصنوعی در روستا‌های استان که نیازمند فضای ورزشی هستند احداث خواهد شد و تاکید ما نیز این است که تعداد بیشتری از روستا‌های استان مجهز به فضای ورزشی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات