محمدحسین پویان‌فر با حضور در خبرگزاری بسیج، از فعالیت های این مجمع سخن گفت و از برگزاری اجلاس دانش آموزان با وزیر آموزش و پرورش در اردیبهشت ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۹۶
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

برگزاری اجلاس دانش آموزان با وزیر آموزش و پرورش در اردیبهشت/فعالیت ۱۵ هزار واحد فعال در مجمع عالی دانش آموزان
اعضای مجمع عالی بسیج دانش آموزی با حضور در خبرگزاری بسیج، به تبیین دیدگاه و نظرات خود درباره این مجمع پرداختند و از اجلاس خود با وزیر آموزش و پرورش در اردیبهشت ماه خبردادند.

چندی پیش بود که اجلاسیه تعدادی از دانش آموزان بسیجی سراسر کشور به نمایندگی از سایر دانش آموزان بسیجی در مجمع عالی این نهاد دانش آموزی شرکت کرده و با رای گیری خود هیات رئیسه این مجمع را در دو بخش دختران و پسران به مدت یک سال تعیین کردند. ازاین رو، «محمد حسین پویان‌فر»، «آراد کریمی»، «مهدی فرخاری» و «مهدی مهدی پور» از اعضای هیات مجمع عالی بسیج دانش آموزی از شهر‌ها و مناطق مختلف کشورمان هستند که با حضور در خبرگزاری بسیج به تبیین رویکرد‌های این مجمع پرداختند.

محمدحسین پویان‌فر رئیس این مجمع، با تشریح خط و مشی این مجمع دانش آموزی، عنوان کرد: مطالبه گری از مهم‌ترین موضوعات مهم مجمع دانش آموزی بسیج است که با بررسی آسیب‌ها و ارایه راهکار‌های آن با رویکردی ملی دنبال می‌شود. در واقع ما با ایجاد نهضت مطالبه گری مشکلات موجود درسی و تحصیل را غربالگری و برای آن‌ها سند تحول و بنیادین ارایه می‌دهیم. ما بیش از ۱۵ هزار واحد فعال دانش آموزی دختران و پسران داریم داریم که در قالب ۱۶۰ نماینده استانی مشغول بررسی دغدغه‌های دانش آموزی هستند.

وی با اشاره به اینکه اردیبهشت ماه جاری اجلاس دانش آموزان و وزیر محترم آموزش و پرورش در تهران برگزار می‌شود، گفت: پس از اینکه مشکلات و دغدغه‌ها را ارزیابی و بومی سازی کردیم، با ارایه راهکار‌هایی که از سوی دانش آموزان مناطق مختلف داده می‌شود با ابتکار عمل و مشورت به حل آن دغدغه‌ها تلاش می‌کنیم.



این دانش آموز فعال، یادآور شد: در این جلسه سند تحول بنیادین که درباره مسائل موجود تنظیم و در ۶۴ صفحه تدوین شده است در دیدار با جناب وزیر، ارایه می‌دهیم. البته دادن برخی راهکار‌ها برای به روز رسانی برخی دروس درسی مانند درس آمادگی دفاعی و ادبیات مورد کنکاش و پیشنهادات ما است که در نشست‌های تخصصی به تبیین آن پرداختیم. 

ت-۵۳۷۹

انتهای پیام/
ارسال نظرات