خبرهای داغ:

موفقیت هنرمندان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در جشنواره فرهنگی هنری سپاه

هنرمندان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در دهمین جشنواره فرهنگی هنری سپاه پاسداران خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۴۹۶۶۶۵
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در دهمین جشنواره فرهنگی هنری سپاه که با حضور سردار حسین محبی معاون فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار شد،حسن خورشیدی با فیلم کوتاه "سرباز" رتبه دوم، مجید فراتی رتبه نخست در رشته خوشنویسی و  سیدمحمدحسن موسویان رتبه دوم در رشته مجری گری و اجرا  را در این جشنواره کسب کردند.

 دهمین جشنواره فرهنگی هنری سپاه با حضور سردار محبی  معاون فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، هنرمندان نمونه سراسر سپاه و صاحبان آثار فاخر هنری سپاه در مرکز تربیت و تداوم آموزش عقیدتی سیاسی شهید مطهری(ره) مشهد مقدس برگزار شد.

در دهمین جشنواره  فرهنگی هنری سپاه  با بررسی آثار فاخر هنرمندان توسط داوران مجرب انجام  با موفقیت و کسب رتبه های برتر توسط  هنرمندان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به اتمام رسید. 

 در این دوره بیش از ۱۴۳۰  اثر  هنری در رشته های  هنر تجسمی و نمایشی در موضوعات تصویر برداری،عکس، عکس نوشت، فیلم برداری، تدوین، خطاطی، فیلم کوتاه، فیلم مستند، نماهنگ، سرود، تواشیح، ابتهال، تک خوانی، تئاتر، نقاشی، تیزر، پادکست و مجری گری به این جشنواره ارسال و توسط داوران مشهور و مجرب ملی با حضور ناظران مربوطه بررسی و نفرات و آثار برتر معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها