خبرهای داغ:
برخوردار در گفتگو با بسیج خبر داد

رونمایی از ۲ کتاب در دهمین دوره پاسداشت اسوه‌های صبر و مقاومت در همدان

همدان- مدیر تاریخ و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با دهمین دوره پاسداشت اسوه‌های صبر و مقاومت لشکر فرشتگان به میزبانی پایگاه شکاری شهید نوژه همدان دو کتاب رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۷۵۰
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

محمد برخوردار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از همدان، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: همزمان با برنامه دهمین دوره پاسداشت اسوه های صبر و مقاومت لشکر فرشتگان به میزبانی پایگاه شکاری شهید نوژه دو کتاب رونمایی شد.

وی افزود: کتاب «زمانی برای عاشقی» عاشقانه‌های یک فرمانده و خاطرات معصومه خدابخشی همسر سردار شهید حاج محسن عینعلی به قلم شیوا و روان لیلا گودرزیان فرد است که فراز و فرودهای زندگی معصومه خدابخشی با سردار شهید را به تصویر می‌کشد.

وی ابراز کرد: کتاب «شکرانه بده که خون بهای تو منم» خاطرات مهین دوخت نوری مادر شهید سعید پیری به قلم وجیهه فضلعلی ترسیم شده و این کتاب توسط انتشارات حماسه ماندگار به چاپ رسیده که رونمایی شد؛ همچنین بانو مهین دوخت نوری مسئول بسیج خواهران در دوران دفاع مقدس در کبودراهنگ بود که خدمات بسیار شایسته و خوبی را برای حمایت از جبهه‌های حق علیه باطل داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات