خبرهای داغ:
همدان-عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای عالی حوزه علمیه گفت: پیروزی بر دشمن نتیجه صبر و مقاومت است و به امید خدا پیروزی نهایی برای ملت ایران اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۴۱۵۵۲
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله محسن اراکی در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله حیدری در مصلی نهاوند اظهار کرد: ادامه دادن راه شهدا وظیفه همه ما است و شهدای گرانقدر هفتم تیر و دیگر شهدا راه را به ما نشان دادند.

وی افزود: شهید بهشتی و شهدای گرانقدر هفتم تیر از شهدای سرافراز و شاخصی هستند که منشأ خدمات گسترده‌ای بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای عالی حوزه علمیه گفت: پیروزی بر دشمن نتیجه صبر و مقاومت است و به امید خدا پیروزی نهایی برای ملت ایران اسلامی خواهد بود.

وی گفت: خدا را شکر رهبری قدرتمند و حکیم داریم که در مقابل قدرت‌های جهانی ایستاده است و به بهترین شکل راه انقلاب را ادامه می‌دهد.

اراکی گفت: قدرتی که امروز ایران اسلامی در منطقه دارد نتیجه رهبری و هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

وی گفت: اتفاق‌ها و رخدادهایی که امروز در عرصه فرهنگ و رسانه در دنیا رخ می‌دهد نشان می‌دهد باید مراقب توطئه‌ها بوده و هوشیار باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز باید صبر و تقوا در برابر شرایط تحریم و تهاجم فرهنگی که پیش آمده پیشه کرد، گفت: اتفاق‌ها و رخدادهایی که امروز در عرصه فرهنگ و رسانه در دنیا رخ می‌دهد پیش از این‌ها در قرآن از آن سخن گفته شده بود.

وی با اشاره به اینکه امروز باید صبر و تقوا در برابر شرایط تحریم و تهاجم فرهنگی که پیش آمده پیشه کرد، بیان کرد: قدرتی که امروز برای ایران و جمهوری اسلامی در منطقه هست نتیجه رهبری مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات