خبرهای داغ:
همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان جشن میلاد در کانون کمیل بن زیاد (ع) مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۸۰۱
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه ماه شعبان و اعیاد پرخیر و برکتش جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و ولادت حضرت مهدی (عج) فضاسازی جلوی درب مسجد به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

همچنین جشن ولادت حضرت علی اکبر (ع) در هیئت جوانان و نوجوانان کانون کمیل به زیاد (ع) مسجد امام حسن مجتبی (ع) با کلام حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه و مداحی عباس پیوندی برگزار شد.

لازم به ذکر است به همین مناسبت بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج همراه با حجت الاسلام والمسلمین حسین احسانی امام جماعت گردهم آمدند.

محمد رضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در طی پیامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: جوانی، یک پدیده درخشان و یک فصل بی بدیل و بی نظیر از زندگی هر انسانی است. در هر کشوری که به مساله جوان و جوانان، آن چنان که حق این مطلب است، درست رسیدگی بشود، آن کشور در راه پیشرفت، موفقیت های بزرگی بدست خواهد آورد. اگر کشوری مثل کشور ما باشد که جمعیت جوان، یک جمعیت غالب و بزرگ و یک نسبت عظیم از جمعیت کل کشور را تشکیل می دهد این قضیه اهمیت بیشتری پیدا می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها