مراسم باشکوه جشن نیمه شعبان در تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان برگزار می شود

زنجان _ مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان ، گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت قائم آل محمد(عج) مراسم جشن باشکوهی در این نهاد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۱۴
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

مراسم باشکوه جشن نیمه شعبان در تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) زنجان برگزار می شود

سرهنگ رسول امیرخانی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از برگزاری جشن نیمه شعبان در تیپ خبر داد و گفت: این مراسم روز دوشنبه ١۵ اسفند ماه سال جاری در حسینیه تیپ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سخنران این مراسم حجت الاسلام محبعلی احدی، مسئول محترم نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان است، تاکید کرد: ترویج، تعمیق فرهنگ مهدویت و انتظار، فراهم کردن زمینه برای آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با فرهنگ و معارف مهدوی، پاسخگویی به شبهات و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم است.

امیرخانی تصریح کرد: منتظران منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) با خودسازی، زمینه ظهور آن حضرت را فراهم می‌کنند و در عصر غیبت مؤمنان و منتظران واقعی حضرت صاحب الزمان (عج) باید خود و ملت را از آلودگی‌ها و انحرافات مبرا کنند و با تکیه بر ایمان و اعتقادات قوی مسیر سعادت جامعه را هموار سازند.

ارسال نظرات