خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

جوان‌گرایی و حمایت از جوانان مؤمن انقلابی از شاخص‌های اصلی دولت سیزدهم است

همدان- استاندار همدان با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از جوانان گفت: جوان‌گرایی و حمایت از جوانان مؤمن انقلابی یکی از شاخص‌های اصلی امور دولت مردمی سیزدهم در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۴۳
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جشنواره جوان برتر ایران زمین و تجلیل از جوانان برتر استان همدان به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان، با اشاره به اینکه دولت سیزدهم رویکرد حمایتی از جوانان مومن و انقلابی دارد، اظهار کرد: یکی از مهمترین سرمایه‌های هر کشوری نیروی انسانی آن کشور است و جوانان در این بین نیروی محرکه جامعه هستند.

وی جوانان را مایه تحرک، پویایی و خلاقیت جامعه دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز توجه ویژه ای به جوانان دارند و هر ساله ایشان جلسات متعددی را با جوانان و نخبگان کشور برکزار می کنند.

استاندار همدان با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از جوانان گفت: جوان‌گرایی و حمایت از جوانان مؤمن انقلابی یکی از شاخص‌های اصلی امور دولت مردمی سیزدهم در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم با هدایت‌ها و ارشادات داهیانه رئیس جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله دکتر رئیسی،‌ جوان‌گرایی و حمایت از جوانان مؤمن انقلابی را به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی امور قرار داده و در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته است.

قاسمی فرزاد افزود: در زمان رژیم پهلوی این جوانان ما بودند که به میدان آمدند و کشور را متحول کردند و نظام جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و پس از آن هم جوانان بودند که در جنگ هشت سال تحمیلی پیروز از میدان بیرون آمدند.

وی گفت: دولت سیزدهم با نگاهی امیدآفرین، توجه به جوانان انقلابی، خلاق، نخبه، جهادی، متفکر و با نشاط را در پیشانی اقدامات خود قرار داده است.

استاندار همدان با بیان اینکه رشد و شکوفایی امروز کشور مرهون جوانان است، ادامه داد: امروز اگر ما در هر عرصه‌ای افتخار کسب می‌کنیم عمده آن بر عهده جوانان است و قطعا روزهای خوبی پیش روی کشور خواهد بود.

* اجرای ۹۵ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته جوان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این مراسم گفت: ۱۳ جوان برتر استان همدان در جشنواره تجلیل از جوانان برتر ایران زمین در استان همدان معرفی می‌شوند.

علی حقیقی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و معرفی جوانان برتر استان در همه حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: تلاش بر این است که این برنامه‌ها به صورت مستمر برگزار شود تا از ظرفیت تمام جوانان ارزشمند استان استفاده شود.

وی از اجرای ۹۵ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته جوان خبر داد و گفت: دیدار جوانان استان با ائمه جمعه، تجلیل از جوانان برتر در مرکز استان و شهرستان ها، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در سطح شهرستان ها، برگزاری نشست‌های گفت و شنود جوانان با مسئولین، برپایی میز خدمت به جوانان در نماز جمعه و نقاط مختلف استان، ارائه مشاوره رایگان ازدواج و خانواده، درختکاری و نمایش خیابانی از جمله مهمترین برنامه‌های هفته جوان در شهرستان‌های مختلف استان همدان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: در این جشنواره از خانواده شهید مدافع امنیت «علی نظری» و ۱۳ جوان برتر استان در حوزه‌های قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، فعال رسانه و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، خادم اهل بیت، کارآفرینی، دانش بنیان، دارای توانایی خاص (جوان معلول)، ورزش و فعال اجتماعی و همچنین هفت نفر از فعالین حوزه جمعیت تجلیل به عمل می‌آید.

در پایان این مراسم ۱۳ جوان برتر استان همدان معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات