ایمان شمسایی:اصحاب رسانه در اغتشاشات اخیر خوش درخشیدند و قلم ها را زمین نگذاشتند

ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و اشارد اسلامی کشور در اختتامیه ششمین دوره جشنواره مطبوعات البرز، گفت: اصحاب رسانه در اغتشاشات اخیر خوش درخشیدند و قلم ها را زمین نگذاشتند.
کد خبر: ۹۴۹۷۱۳۱
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، آئین اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان البرز پیش از ظهر امروز با حضور ایمان شمسایی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و مسئولین استانی در سالن سیروس صابر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.

ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و اشارد اسلامی کشور، گفت: در سفرهای استانیِ خود، حضور این حجم از مسئولین استانی در جمع اصحاب رسانه را ندیده بودم، لذا جای تقدیر، تشکر و امیدواری برای صنف خبرنگاران دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به استاندارد جهانی و سیاست انقلاب اسلامی به سمت رسانه های محلی می رویم، گفت: هدف ما تقویت و حمایت رسانه های استانی است.

به گفته مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، خبرنگاران نظام صنفی ندارند و با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با احصاء شرایط و گزینش، خبرنگاران عضو نظام صنفی خبرنگاران بشوند. وی از رونمایی سایت معاونت مطبوعاتی با هدف جمع کردن اصحاب رسانه دورِ هم و ارائه خدمات به خبرنگاران، خبر داد و اضافه کرد: با ماده ۴۶ قانون مطبوعات و صندوق اعتباری هنر سعی کرده ایم از خبرنگاران حمایت هایی داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر اصحاب رسانه خوش درخشیدند و قلم ها را زمین نگذاشتند، تصریح کرد: جشنواره مطبوعات برای نزدیک کردن دیدگاه ها به هم و بالا بردن سطح کمی و کیفی آثار نقش خوبی داشته است.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها