خبرهای داغ:
به همت بسیج جامعه پزشکی خنج؛

اردوی جهادی چندتخصصی و بهداشتی در روستای "شهرستان حمامی" شهرستان خنج برگزار شد/ ویزیت رایگان ۵۸۷ نفر از اهالی این منطقه و عشایر اطراف

در اردوی جهادی چندتخصصی و بهداشتی در روستای "شهرستان حمامی" شهرستان خنج، ۵۸۷ نفر از اهالی این منطقه و عشایر اطراف ویزیت رایگان شدند.
کد خبر: ۹۴۹۷۱۵۳
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با اعیاد شعبانیه، بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج اقدام به برگزاری اردوی جهادی چند تخصصی و بهداشتی در روستای "شهرستان حمامی" از توابع بخش مرکزی این شهرستان کرد.

دکتر اردشیر رزم‌پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج و مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج در این خصوص گفت: در این اردوی جهادی، متخصصین گوش حلق و بینی، اطفال، ارتوپد و اعصاب و روان از بیمارستان نبی‌اکرم(ص) شهرستان به همراه دندانپزشک و پزشک عمومی حضور داشتند و مجموعاً ۵۸۷ نفر از عشایر روستای "شهرستان حمامی"، روستای "شیرداشی" و عشایر "چاه‌زال" که در این فصل از سال در مناطق قشلاق‌نشین شهرستان خنج حضور دارند را بصورت رایگان ویزیت کردند.

وی ادامه داد: توزیع رایگان دارو، مراقبتهای گروه‌های سنی، ارائه خدمات مامایی، آموزش بهداشت دهان و دندان و توزیع مسواک و خمیردندان بین دانش‌آموزان، از دیگر مواردی بود که در این اردوی جهادی انجام شد.

اردوی جهادی چندتخصصی و بهداشتی در روستای

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج و مسئول بسیج جامعه پزشکی این شهرستان عنوان کرد: در این اردوی جهادی به تعداد ۲۱ نفر از افرادی که مشکلات قلبی داشتند نیز نوبت داده شد تا بصورت رایگان توسط متخصص قلب و عروق در بیمارستان نبی‌اکرم(ص) خنج، ویزیت شوند.

دکتر رزم‌پور در پایان از حجت‌الاسلام دکتر کریم‌پور امام جمعه شهرستان خنج، دکتر اسفندیاری فرماندار، سرهنگ بلاغی فرمانده سپاه و عباسی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای "شهرستان حمامی"، پزشک و تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت کهنویه و بهورزان خانه‌های بهداشت جنگویه و کهنویه و همچنین پایگاه اورژانس سیف‌آباد که در برپایی این اردوی جهادی همکاری و همراهی داشتند، تشکر کرد.

اردوی جهادی چندتخصصی و بهداشتی در روستای

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها