خبرهای داغ:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی و کمک مومنانه توسط سپاه و بسیج در بندر ماهشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر از توزیع ۱۰۰۰ بسته‌ی معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بین نیازمندان این شهرستان به‌مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۱۷۹
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ماهشهر ،سرهنگ پاسدارعبدالله خیران پور ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، تعداد صد بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه توسط حوزه‌ چمران در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

وی از اثار کمک به اقشار کم درآمد جامعه و افرادی که دچار مشکلات اقتصادی شده‌ اند، گفت و افزود: این بسته‌های معیشتی هرکدام به ارزش ده ملیون ریال شامل روغن نباتی، کنسرو ماهی، مرغ، برنج، ماکارونی، حبوبات و رب گوجه فرنگی جمعا با هزینه یک میلیارد ریال امروز در بین نیازمندان شهر چمران توزیع شد.

 

 

 

 فرمانده سپاه ناحیه‌ی بندر ماهشهر در پایان ضمن قدردانی از کمک و حمایت‌های همه جانبه‌ی مسئولان، مردم و خیّرین این شهرستان در تهیه و توزیع این بسته‌ها در بین نیازمندان افزود: هر کسی که توان مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه دارد سپاه و بسیج آمادگی دارد با جمع آوری کمک‌های این عزیزان به یاری نیازمندان و اقشار آسیب دیده بشتابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها