خبرهای داغ:
آیین مولودی‌خوانی و جشن اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جوان به همت پایگاه شهید کلهری قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۱۹۰
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

برگزاری جشن اعیاد شعبانیه توسط پایگاه شهداء قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام رضایی ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (علیه‌السلام) و روز جوان عنوان کرد: جوان‌های امروز بایستی حضرت علی‌اکبر(علیه‌السلام) را الگوی خود قرار دهند زیرا ایشان شبیه‌ترین فرد به رسول خدا بود و هدف ما این است که با علم و اندیشه‌ای که کسب می‌کنیم به رسول خدا شبیه‌تر شویم و از ایشان الگو بگیریم.

وی با اشاره بر دعای هفتم صحیفه سجادیه گفت: امام سجاد دعا را این‌طور ادامه می‌دهد که‌ای آنکه گرهِ کار‌های فروبسته به سرانگشت تو گشوده می‌شود، و‌ ای آن‌که سختیِ دشواری‌ها با تو آسان می‌گردد وای آن‌که راه گریز به‌سوی رهایی و آسودگی را از تو باید خواست. سختی‌ها به قدرت تو به نرمی گرایند. خدایا خیر مصلحت انسان دست‌تو است حالا که این را فهمیدم بر من درهای گشایش و رهایی از گناه‌ها را به بخشش خود بر من بازکن.

 وی ادامه داد: نکته مهم این است که در همه مسائل و مشکلات یک‌راه خروج وجود دارد و انسانی که به خدا متوسل می‌شود راه‌حلی پیدا می‌کند، همه مشکلات چه بزرگ و چه کوچک راه‌حل دارند.

رضایی خاطرنشان کرد: این کار شیطان است که به ما می‌گوید هیچ راه‌حلی ندارید و یا شما در اقتصاد به بن‌بست خوردیم و میگویند که راه‌حل دست ماست.

وی بیان کرد: پس ناامید نشوید و ناامیدی را در گفتگوهای خود این معنا را بر خودالقا نکنید که فی الحال ۴۰ سال صبر کردیم و مشکل حل نشد،انگار که همه مسائل کشور مسئله اقتصاد است؛ این‌یک به‌اشتباه افکندن است. ما در این ۴۰ سال در عرصه‌های مختلف امنیت و پزشکی پیشرفت کردیم. کار دشمن این است که نقص‌ها را هرچه بزرگ‌تر به ما می‌گوید.

انتهای پیام/قنبری

ارسال نظرات