خبرهای داغ:
فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) خوزستان فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت. 
کد خبر: ۹۴۹۷۲۰۵
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، سردار حسن حسین نژاد با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

پانزدهم شعبان سالروز ولادت با سعادت و پر برکت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، یگانه منجی عالم بشریت، خاتم الاوصیا و فخر الاولیاء، حضرت حجت بن الحسن العسکری مهدی موعود (عج) و نقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام‌آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که روزی با طلوع خود گرمابخش جهان و امید مستضعفان خواهد بود.

 

او که هرگاه جمعه از راه می‌رسد، صاحبدلان، دل از دست می‌دهند و قرار از کف می‌نهند و قافله دل‌های بیقرار روی به قبله می‌کنند و آمدنش را به انتظار می‌نشینند و این انتظار چه زیبا و دلنشین است.

 

نیمه شعبان خجسته زادروز دوازدهمین ستاره پنهان آل محمد (ص) و نجات دهنده عالم بشریت است. آن امام که برقرارکننده عدل و داد در جهان بشری خواهد بود و تمامی مظلومان و ستمدیدگان و مسلمانان و دینداران جهان در انتظار ظهورش هستند و برای آمدنش دعا می‌کنند.

 

اینجانب فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت‌الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران اسلامی، بویژه مردم سر افراز خوزستان را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها