خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:
سردار مرادحاجتی گفت: این نهال ها را به یاد شهدای گلگون کفن خرمشهر تقدیم خاک می‌کنیم به امید این که مثل درخت تنومند انقلاب، ریشه بزنند، بارور و مثمر شوند.
کد خبر: ۹۴۹۷۲۰۷
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به همراه سرهنگ بسیجی «مهدی امیریان» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز همزمان با روز درختکاری سه اصله نهال را در محوطه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر کاشتند.

 

وی پس از کاشت سه نهال به تبعیت از حرکت ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی و سخنان ایشان درباره علت کاشت سه نهال به شعار امسالِ روز درختکاری با عنوان «هر ایرانی سه نهال» اشاره کرد و اظهار داشت: خاک خرمشهر مقدس است و هر وجب از این خاک آغشته به خون شهیدی است که برای دفاع از این مرز و بوم پای درخت انقلاب ریخته شده است.

 

سردار مرادحاجتی با اشاره به این که درخت می‌کاریم تا یاد شهدای سرو قامت خرمشهر را سبز نگه داریم، گفت: این نهال ها را به یاد شهدای گلگون کفن خرمشهر تقدیم خاک می‌کنیم به امید این که مثل درخت تنومند انقلاب، ریشه بزنند، بارور و مثمر شوند و سایه شان همواره بر سر جوانان دانشجوی این مرکز علمی باشد.

 

در ادامه این مراسم سرهنگ بسیجی «مهدی امیریان» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و «امیر اشتری لرکی» رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نیز هر کدام سه نهال را به یاد شهدا کاشته و یاد ایثارگری‌های رزمندگان در این شهر را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها