مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در جمع برگزیدگان بسیج شهرستان گفت: بصیرت یکی از مهم‌ترین الزامات و نیاز‌های یک مومن است که ایمانش را قاعده من می‌کند.
کد خبر: ۹۴۹۷۲۳۸
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در جمع برگزیدگان بسیج شهرستان گفت:بصیرت یکی از مهم‌ترین الزامات و نیاز‌های یک مومن است که ایمانش را قاعده من می‌کند. یکی از مهم‌ترین مولفه‌های ماندگاری و اثر بخشی بسیج بصیرت مداری است که موجب ثبات قدم و حرکت به موقع در ابن نهاد مقدس شده است.
وی همچنین افزود: امروز مرز‌های حاکمیت اسلامی فقط مرز‌های جغرافیایی نیست که نیاز به دفاع دارند. دشمن علاوه بر تهاجم به مرز‌های جغرافیایی به مرز‌های اعتقادی و عقیدتی جامعه اسلامی نیز حمله می‌کند و این یکی از مهم‌ترین عرصه‌های دفاعی در مقابل تهاجم نرم و ترکیبی دشمن است.
الحمدلله بسیج در دفاع از مرز‌های عقیدتی و اعتقادی کارنامه موفقی دارد و هیچ وقت هم نباید غافل از این مهم شد.
همچنین ادامه داد: یکی از بهترین افتخارات بسیج تربیت نیرو‌های مکتبی و جهادی است که در بسیاری ازرعرصه‌ها موجب افتخار آفرینی برای کشور بوده و همواره در مشکلات و سختی‌هایی مثل کرونا، زلزله، سیل و کنار مردم بوده اند.
وی در پایان  جشنواره مالک اشتر را مایه افتخار شهرستان و موجب اقتدار بسیج معرفی کرد و از زحمات همه بسیجیان شهرستان ابراز قدر دانی نمود.

ارسال نظرات