خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بازدارندگی و قدرت روز افزون نیروهای مسلح باعث شده است که دشمن جرأت تعرض به کشور ایران را نداشته باشد.
کد خبر: ۹۴۹۷۲۷۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان اظهار کرد: ما در یک شرایط حساس هستیم و هرچه انقلاب جلوتر می‌رود عناد دشمنان هم بیشتر نمایان می‌شود.

وی با اشاره به رفتار دشمن گفت: دوگانگی رفتار دشمن در برابر ایران کاملاً مشهود است از یک طرف دشمن خواهان برقراری ارتباط با ایران است اما از طرف دیگر برای براندازی انقلاب و نظام اسلامی تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: بازدارندگی و قدرت روز افزون نیروهای مسلح باعث شده است که دشمن جرأت تعرض به کشور ایران را نداشته باشد.

وی با اشاره به نقش مهم اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: همانطور که اصناف و بازاریان نقش مهمی در اوایل انقلاب ایفا کردند امروزه نیز نقش آنان با توجه به شرایط موجود می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

مجیدی گفت: از ابتدای سال مشکلات زیادی برای استان و کشور عزیز ما ایجاد شد که از جمله آن قحطی آب در شهر همدان بود که با نجابت مردم شهیدپرور همدان مشکلی به وجود نیامد.

 وی عنوان کرد: دشمن به خیال باطل خود می‌خواهد با ایجاد حاشیه در مدارس و متصل کردن آن به چهارشنبه سوری به اهداف واهی خود برسد اما واقع این است که مردم با تحمل سختی‌ها زندگی روزمره خود را می‌گذرانند.

 فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: مردم عزیز ما در تمام مشکلات پای کار انقلاب بودند که از جمله آن می‌توان به کمک‌های مردم در دوران کرونا برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی اشاره کرد.

 وی بیان کرد: هوشیاری اصناف در فتنه‌ها و حوادث اخیر باعث شده است که دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

در این مراسم ضمن تکریم و تشکر از زحمات سرهنگ حسن عافیتی، سرهنگ جعفر حسام طاهر به عنوان مسئول جدید بسیج اصناف سپاه انصار الحسین(ع) همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات