کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت همچنان پای کار / بیش از ۶ هزار راس دام سبک و سنگین در فتح و کوهسرک واکسینه شدند

در این اردوی جهادی و در راستای جهش تولید و همچنین بالابردن امنیت موادغذایی جامعه و خودکفایی گوشت قرمز، بیش از ۶ هزار راس دام سبک و سنگین و یکهزار قطعه طیور بصورت رایگان معاینه، درمان و واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۵۲
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، یکی از موضوعات مهمی که این روزها از سوی بسیجیان و جهادگران به‌خوبی در جامعه نهادینه شده است برگزاری اردوهای جهادی بوده که در طول سال و در چندین مرحله جهادگران بسیجی برای کمک به مردم ، عازم مناطق روستایی محروم و سخت گذر می‌شوند. 

کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت با هدف ارائه خدمات رایگان به مردم بویژه دامداران، اردوی جهادی یک روزه کلینیک سیار دامپزشکی در منطقه فتح و کوهسرک از توابع بخش مرکزی شهرستان باشت برگزار کرد.

طیبه گرجی مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت با بیان اینکه این اردوی یک روزه به همت کانون بسیج جامعه کشاورزی ناحیه مقاومت بسیج و با همکاری اداره دامپزشکی شهرستان باشت برگزار شد، گفت:  در بسیاری مناطق دوردست استان مردم به دامپزشکی دسترسی ندارند به همین خاطر در این اردوهای جهادی  به انها خدمات رسانی رایگان می شود.

وی گفت: در این اردوی جهادی و در راستای جهش تولید و همچنین بالابردن امنیت موادغذایی جامعه و خودکفایی گوشت قرمز، بیش از ۶ هزار راس دام سبک و سنگین و یکهزار قطعه طیور بصورت رایگان معاینه، درمان و واکسینه شدند.

گرجی افزود: در این اردوی جهادی یک روزه دام‌های این روستا ها توسط نیروهای دامپزشکی ویزیت، معاینه و نکات فنی پیرامون سلامت، تغذیه دام‌های سبک و سنگین به دامداران ارایه شد.

وی بیان کرد: واکسیناسیون رایگان دام ها ،آموزش مقابله با بیماریهای مشترک انسان ودام ، آموزش های لازم دامداران و بررسی مشکلات بخش کشاورزی ودامداری، از دیگر خدماتی بود که در این اردوی جهادی در روستاهای فتح و کوهسرک باشت انجام شد. 

مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت در پایان گفت: کانون بسیج جامعه کشاورزی این شهرستان از ابتدای سال140۱  تاکنون تعداد۲۰ هزار راس دام سبک وسنگین و چهار هزارقطعه طیور مورد واکسیناسیون و معاینه قرار داده است.

وی افزود: تاکنون ۴ اردوی جهادی بسیج جامعه کشاورزی در شهرستان باشت برگزار شده است.

کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت همچنان پای کار / بیش از ۶ هزار راس دام سبک و سنگین در فتح و کوهسرک واکسینه شدندکانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت همچنان پای کار / بیش از ۶ هزار راس دام سبک و سنگین در فتح و کوهسرک واکسینه شدندکانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت همچنان پای کار / بیش از ۶ هزار راس دام سبک و سنگین در فتح و کوهسرک واکسینه شدندکانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت همچنان پای کار / بیش از ۶ هزار راس دام سبک و سنگین در فتح و کوهسرک واکسینه شدندکانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت همچنان پای کار / بیش از ۶ هزار راس دام سبک و سنگین در فتح و کوهسرک واکسینه شدندکانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت همچنان پای کار / بیش از ۶ هزار راس دام سبک و سنگین در فتح و کوهسرک واکسینه شدندکانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت همچنان پای کار / بیش از ۶ هزار راس دام سبک و سنگین در فتح و کوهسرک واکسینه شدندکانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت همچنان پای کار / بیش از ۶ هزار راس دام سبک و سنگین در فتح و کوهسرک واکسینه شدندکانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت همچنان پای کار / بیش از ۶ هزار راس دام سبک و سنگین در فتح و کوهسرک واکسینه شدند

 

ارسال نظرات