جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام:
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام گفت: لازمه فرهنگ سازی، مداومت در اجرای آن است.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۷۳
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار قدذت الله کریمیان ، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام  در رزمایش آماده‌باش تعطیلات نوروزی ‌که در محل سالن همایش‌ حفظ آثار ایلام برگزار شد، گفت: طبق آیات قرآن کریم نجات یک نفر به معنای نجات همه انسان‌ها است که این کار علاوه بر آثار معنوی ارزش نقش بسیجیان و همیاران پلیس را نشان می دهد.

وی افزود: تصادفات، آثار زیان باری را در خانواده و جامعه دارد و کسی که در این مسیر برای کاهش تصادفات تلاش می کند کار او ارزشمند است.

کریمیان در ادامه گفت: با رعایت اصول و آموزش های لازم و با استفاده از فرهنگ‌سازی می‌توان تصادفات جاده‌ای را کاهش داد.

وی بیان داشت: نقش آفرینی نسل‌های آینده باعث می شود به آینده امیدوارتر و جامعه بهتری داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خاطرنشان کرد: آینده امروز مدیون گذشته روشن ما است و دشمن از آینده ما می ترسد چون در مسیر تعالی و پیشرفت قرار داریم.

وی در ادامه گفت: با وجود گروهای معاند و تجزیه طلب در اطراف کشور امنیت پایدار در کشور برقرار است و در سایه این امنیت، مسیر تکامل و پیشرفت را طی می‌کنیم.

کریمیان یادآور شد: امروز اقتصاد ما در آستانه ورود به جمع ۱۰ کشور برتر است، در تراز اول قدرت نظامی و در بسیاری از مولفه‌ها در سطح دنیا برتر هستیم به همین دلیل دشمن به دنبال متوقف کردن حرکت پیشرفت است.

وی در ادامه گفت: دانش آموزان آینده ما هستند، ولی هدف تیر و پیکان دشمن قرار دارند به همین دلیل نیاز است تا به صورت ویژه روی این سرمایه‌های آینده تمرکز کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام عنوان کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و در قالب یک جنگ تمام عیار ترکیبی به دنبال تسخیر ذهن ها و هویت ما است.

کریمیان در ادامه گفت: ما ولایت، اسلام و مردم بی نظیر و همه مولفه های نظام قدرتمند را داریم، به همین دلیل ایران اسلامی یک الگو برای ملت‌های آزادی خواه دنیا است.

وی یادآور شد: لازمه فرهنگ سازی، مداومت در اجرای آن است تا نهادینه شده و با نگاه به آینده حرکت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام تصریح کرد: گشت‌های بسیجی محله محور، کمک کار امنیت مناطق مختلف در سطح شهرها و روستاها است.

ارسال نظرات