اوج هیجان و نشاط در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی طلایه داران به میزبانی حوزه سیستان

نصب تجهیزات رشته های مختلف ورزشی رقابت های جذابی در بین نوجوانان و جوانان ایجاد کرده و موجی از شادی و نشاط در فضای جشنواره تزریق شده است.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۹۲
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، دومین جشنواره فرهنگی ورزشی طلایه داران(ملی آواها و نغمات دینی) بمناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و هفته جوان به میزبانی شمال استان در شهرستان زهک با حضور پر شور نوجوانان و جوانان ورزش دوست و خانواده ها افتتاح شد.

 در آئین افتتاحیه این جشنواره مفرح، رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه، فرماندار شهرستان زهک، روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه سیستان، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند.

 از مهم ترین قسمت های جشنواره، غرفه اداره کل ورزش و جوانان استان بود که با استقبال چشمگیر ورزش دوستان همراه شده بود، نصب تجهیزات رشته های مختلف ورزشی رقابت های جذابی در بین نوجوانان و جوانان ایجاد کرده و موجی از شادی و نشاط در فضای جشنواره تزریق شده است.

 خانواده های ورزش دوست از 15 لغایت 17 اسفندماه با حضور در دومین جشنواره فرهنگی ورزشی طلایه داران از فضای جذاب و نشاط آور غرفه های سایر دستگاه های اجرایی نیز استفاده کنند.

 لازم به ذکر است؛ اولین جشنواره فرهنگی ورزشی طلایه داران شکوه خلیج فارس در جنوب استان و به میزبانی سواحل زیبای مکران اواخر بهمن ماه جاری برگزار که اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با اجرای مسابقات جذاب و دیدنی در پنج رشته مختلف ورزشی عملکردی چشمگیری از خود بجا گذاشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار