خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام عبادی گفت: هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) حافظ جان، ناموس مردم و حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی است، و هر توطئه‌ای را شناسایی و خنثی می‌کنند که بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۹۴۹۷۴۴۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره اطلاعات استان که به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج الله) برگزار شد، اظهار کرد: بشر برای نیک‌بختی با اراده خود باید قدمی بردارد و در روایت آمده است که هر جامعه‌ای هر نوع حکومتی که دارد شایسته همان است.

 وی گفت: بشر در اختیار و میدان تکلیفی که خداوند به او داده نتیجه‌اش این است که خود انسان ترک فعل می‌کند و بعد دچار مشکل می‌شود و نق می‌زند.

حجت الاسلام عبادی افزود: دستاویز و پایگاه محکم که در رهبری الهی قرار گرفته است، پیامبران و اوصیا و اولیاء و ائمه اطهار (ع) خیرخواه بشر و صادق هستند و بر هیچ کسی ظلم را روا نمی‌دارند. اولین شرط اینکه هر انسانی به حقوق حقه حیات برسد این است که در راستای رهبری الهی عمل کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر این قضیه را رها و ترک فعل کرد و از راه روشن حق و عدل به انواع ابهامات و ظلمات می‌افتد، همین بشر سرگردانی که امروز می‌بینید.

وی ادامه داد: همه چیز در عالم قانون دارد، اشرف مخلوقات که انسان است خداوند او را بدون قانون رها نکرده و به او فطرت و عقل و علم داده که با آن می‌تواند حق را از باطل تشخیص دهد و هر چیزی را بر پایه علمی بپذیرد.

امام جمعه بیرجند گفت: خداوند قلب انسان را به گونه‌ای آفریده است که اگر در سیر الی الله صادق باشد آنچه را که دیگران نمی‌شنود و نمی‌بینند او می‌تواند بشنود و ببیند، چشم، گوش و زبان و دست او همه خدایی می‌شود بعد برخی انسان‌ها همه این‌ها را رها و سرکشی می‌کند و بر اساس محاسبات مادی همه آن نظام عدل الهی را بهم می‌ریزد و نتیجه‌اش این می‌شود که حضرت علی (ع) باید در خانه بنشیند یا درد دل با چاه بگوید و یا فرق سر حضرت شکافته شود.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: در دین خدا ابهام نیست بلکه نقش بشر ابهام به وجود می‌آورد، همه پیامبران با حجت و آیات بینات مبعوث شدند و جانشینان خود را مشخص کردند، اما مشاهده می‌کنید که بشر دنبال بهانه برای فساد است.

وی اظهار داشت: بشر مشکل ندانستن که ندارد، افزود: بشر می‌داند یا می‌تواند بداند، چون در غیر این صورت خداوند او را تکلیف نمی‌کرد بنابراین برخی افراد نمی‌خواهد بداند و دنبال بهانه هستند که هر کاری دل آن‌ها می‌خواهد انجام دهند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: افرادی که شک دارند حق با امام بود یا صدام، حق با مقام معظم رهبری یا ترامپ و سایر دزدان بین‌المللی است، افراد بی‌سوادی نیستند بلکه مدارک دانشگاهی و حوزوی در جیب خود دارند، ولی مشکل نفس انسان است والا کسی که می‌خواهد اشتباه نکند باید تقوا به خرج دهد.

وی مطرح کرد: در صحنه میدانی نیز برخلاف افراد تحصیلکرده با تخصص‌ها، مسئولیت‌ها و مدعیان بین‌المللی که به رسوایی کشیده شدند افراد زیادی را سراغ داریم که سواد ندارند یا سواد اندکی دارند، ولی در این ۴۵ سال یک بار هم اشتباه نکردند، چون تقوا داشتند.

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: آن روزی که برای توجیه برجام در تشکیلات هسته‌ای سیمان ریختند در روستا‌های همین استان خراسان جنوبی برای این اقدام نوحه سینه‌زنی سرود!

وی اظهار داشت: جایگاه مقدس اولیا و اوصیا براساس سند، روایت، تفسیر قرآن و نظر مشخص است و  دوازده امام در سایر کتب مقدس نیز آمده است.

حجت الاسلام عبادی گفت: پیامبر ۱۲ امام را نام برد به جای اینکه از این معجزه پیامبر استفاده شود تحریف و ظلم صورت گرفت یا نسبت به وجود مقدس امام دوزادهم، خلیفه عباسی امام هادی و امام حسن عسکری (ع) را در یک منطقه نظامی تحت نظر قرار داد به این خاطر که معتقد بودند براساس اخبار عامه و خاصه امام مهدی (عج) حکومت‌های ستم را بر هم خواهد زد.

وی ادامه داد: این در حالی است که از بزرگترین علمای اهل تسنن به صورت صریح نسبت به وجود مقدس مهدی موعود روایت شده و یک مساله مذهبی نیست بلکه جنبه تاریخی دارد. با وجود همه شیطنت‌ها خدا کار خودش را انجام می‌دهد و برپایی حکومت جهانی واحد است که اسلام بر همه افکار، اندیشه‌ها، عقاید و ادیان توسط امام دوازدهم پیروز می‌شود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: امروز هم دنیا در یک شرایط بین‌المللی قرار گرفته که راهی جز این نیست در گذشته ارتباطات، امکانات و حمل و نقل کم بود، ولی امروز دنیا مثل کف دست شده و اینکه پیچ تاریخ است و دنیا در حال زایمان است، یعنی دنیا این گونه نمی‌ماند و از جهان چیزی تازه در می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: مرحوم دولابی عارف روشن ضمیر فرمود از فتنه‌های آخرالزمان نترسید چرا که در بین این فتنه‌ها چهره حضرت مهدی (عج) نمایان خواهد شد، افزود: بنابراین ما نباید فتنه کنیم، اما در برابر فتنه دشمنان تصور نکنیم آنان برنده می‌شوند چرا که گذر زمان به نفع حق می‌شود و امیدواریم با ظهور آن حضرت نوع بشر نجات یابد.

حجت‌الاسلام عبادی افزود: هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) حافظ جان، ناموس و عِرض مردم همچنین حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی است، شما دشمن را در هر توطئه‌ای شناسایی و توطئه دشمنان را خنثی می‌کنید لذا چه کاری بالاتر و ارزشمندتر از این است.

وی بیان کرد: دوست و دشمن شما را به عنوان سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌شناسند و درست هم هست زیرا انتصاب شما به وسیله نایب حضرت مهدی (عج) صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها