خبرهای داغ:

رزمایش کمک های مومنانه با اهدا ۱۵۰۰بسته معیشتی به نیازمندان خرمشهر

با حضور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، مسئولان استانی و شهرستانی شصت و ششمین مرحله اجرای رزمایش کمک‌های نوع دوستانه به همت ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۴۷۰
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛  ‌ در ایام ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت حجة بن الحسن العسکری امام زمان ارواحنافداه مرحله شصت و ششم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با حضور مردم و مسئولین، شورای تامین، بسیجیان و پایوران به اجرا درآمد.

فرمانده  سپاه ناحیه خرمشهر  گفت: به فضل پروردگار و با عنایات خاص حضرت ولیعصر"عج" و با همت مضاعف گروه‌های جهادی ما ، امروز مرحله شصت و ششم رزمایش کمک‌های نوعدوستانه برگزار و با رمز یا صاحب الزمان توسط فرمانده سپاه ولی عصر عج خوزستان سردار حاج حسن شاهوارپور رزمایش آغاز و گروه‌های جهادی بسیجی در مناطق مختلف شهری و روستایی اقدام به توزیع یکهزار و پانصد بسته معیشتی در بین اقشار کمتر برخوردار و محروم شهرستان خرمشهر می نمایند.


سرهنگ لویمی در ادامه افزود: در این شب عزیز که شب سرور و خوشحالی اهل‌بیت عصمت و طهارت است، امیدواریم با این کار کوچک، توانسته باشیم قلب خانواده های محروم و نیازمند شهرمان را شاد نموده باشیم و انتظار داریم همه سازمان‌ها و نهادها بویژه منطقه آزاد اروند قدر شناس صبوری و بزرگواری این مردم مقاوم و پای بکار انقلاب اسلامی باشند و به سهم خودشان با رفع موانع از سر راه مردم موجبات آسایش مردم و خانواده های عزیز را فراهم نمایند.

لازم به ذکر است بلافاصله بعد از اتمام مراسم با اعلام رمز یا صاحب الزمان، سهمیه هر منطقه و هر حوزه جهت توزیع بین محرومین و نیازمندان در اختیار گروه‌های جهادی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار