در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر آموزش و پرورش؛

۱۲ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی در یزد به بهره‌برداری رسید

۱۲ پروژه ورزشی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز همزمان با سراسر کشور طی مراسمی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر آموزش و پرورش در استان یزد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۲۷
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مدیرکل اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در حاشیه این مراسم گفت: این طرح‌ها شامل ۲ چمن مصنوعی والیبال و ۱۰ چمن مصنوعی فوتسال است.

محمدکاظم رحیمی نژاد افزود: طرح‌های یاد شده با ۶ میلیارد تومان اعتبار در ناحیه یک و ۲ یزد، مروست، ابرکوه، اشکذر و مهریز افتتاح شدند.

وی تصریح کرد: برای هر زمین چمن مصنوعی فوتسال و والیبال ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که این هزینه‌ها توسط وزارت آموزش و پرورش، خیرین و مدارس تامین شده است.

رحیمی نژاد اضافه کرد: در مرحله اول طرح شهید سلیمانی در مهرماه امسال ۲۲ طرح ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی والیبال و فوتسال به بهره برداری رسید.

مدیرکل اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: مجموعا در طرح شهید سلیمانی برای استان یزد ۷۶ طرح با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان تعریف شده است که ۳۴ طرح آن به بهره برداری رسید و مابقی هم تا پایان سال تحصیلی افتتاح می‌شوند.

وی اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی (نهضت ایجاد فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای) در مناطق مختلف استان یزد در حال اجرا است تا از این طریق زیرساخت‌های ورزشی در مناطق کم برخوردار برای دانش آموزان فراهم شود.

در این برنامه که به صورت متمرکز در سراسر کشور برگزار شد، به صورت همزمان ۵۵۰ پروژه ورزشی در سراسر کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال نظرات