توزیع ۲۲ سری جهیزیه بین نوعروسان مهریز

همزمان با سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و هفته احسان و نیکوکاری، با حضور مسئولان شهرستان مهریز تعداد ۲۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۶۲۶
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، این جهیزیه‌ها شامل یخچال، گاز، لباسشویی، یک تخته فرش و جاروبرقی در مجموع به ارزش ۱۵ میلیارد ریال تامین و بر اساس شرایط به نوعروشان زیرپوشش در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز اهدا شد.

رییس کمیته امداد امام امام خمینی (ره) مهریز گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون تعداد ۵۰ مورد کمک به امر ازدواج به مبلغ بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

سیدوحید کمالیان در حاشیه توزیع گفت: زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین جهیزیه نیازمندان فراهم است و نیکوکاران عزیز می‌توانند از طریق ارتباط با کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب "طرح کوثر" اهدا کنند.

وی افزود: کمک هزینه ازدواج نوعروسان نیازمند تحت حمایت از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت می‌شود و هم اکنون ۸ نوعروس نیازمند دیگر منتظر یاری شما خیرین عزیز هستند.
توزیع ۲۲ سری جهیزیه بین نوعروسان مهریز

ارسال نظرات