مدیر کل کمیته امداد استان از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و مددجویان یزدی امروز همزمان با ولادت امام زمان(عج) در قالب پویش نذر امید خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۶۳۱
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمد شجاعان با بیان اینکه پویش «نذر امید» که در راستای تداوم رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به خانواده‌های نیازمند برگزار شده است، گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۵۰۰هزار تومان به کمک خیرین، مراکز نیکوکاری و مردم شریف استان یزد تهیه شده است و به نیت سلامتی امام عصر (عج)، امروز در روز ولادت آن حضرت بین مددجویان یزدی توزیع می‌گردد.

مدیر کل کمیته امداد استان افزود: علاوه بر ۱۰هزار بسته معیشتی، ۱۰۰ تن برنج، گوشت ۳۱۳ راس گوسفند قربانی و ۵۰۰۰ قلم لوازم ضروری منزل نیز با کمک اصناف، بازاریان و خیرین استان تهیه شده بود که تا شب نیمه شعبان در اختیار فقرا و مستمندان قرار گرفت.

وی گفت: یکی از موسسات خیریه فرهنگی در استان نیز، ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد به نیت سلامتی امام زمان (عج) برای کمک به مددجویان به کمیته امداد پرداخت کرده است.

شجاعان ادامه داد: همچنین با همت مردم نیکوکار و نوعدوست یزدی، ۵۰هزار قطعه بن پوشاک نیز تهیه و بین مددجویان توزیع خواهد شد و امیدواریم این خانواده‌های نیازمند بتوانند تا شب عید پوشاک مورد نیاز خود را خریداری و برای تعجیل در فرج امام عصر (عج) دعا کنند.

ارسال نظرات