خبرهای داغ:

عملیات اجرایی مرکز درمانی شهر امام (ره)دزفول آغازشد

عملیات اجرایی ساخت مرکز درمانی حضرت صاحب الزمان(عج) شهر امام (ره) دزفول روز چهارشنبه با حضور فرمانده سپاه ولی عصر عج خوزستان ومسئولین استانی و محلی آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۶۴۳
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دزفول؛ فرمانده سپاه ولیعصر عج خوزستان  روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات ساخت مرکز درمانی حضرت صاحب الزمان (عج) شهر امام دزفول در تالار فردین با تبریک ولادت با سعادت مهدی موعود (عج) افزود:راهبرد بهداشت و درمان شهرستان باید این باشد که در بخش مرکزی با جمعیت صدهزار نفری یک بیمارستان احداث نماید. اصل این است که مرکز درمانی باید مکمل بیمارستان باشد.

سردار شاهوارپور خاطر نشان کرد:در حوزه درمان هیچ کاری در این بخش انجام نشده است‌. چندین بیمارستان در مرکز شهرستان احداث شده اما به جانمایی و توزیع فضایی درست، توجهی نشده و امروز در این بخش مردم برای یک درمان ساده باید هزینه زیادی صرف تردد تا دزفول نمایند که قابل توجیه نیست.

 

وی  بر ضرورت جانمایی بیمارستان در بخش مرکزی دزفول تاکید کرد و گفت: بخش زیادی از مردم زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و لازم است این سازمان در بخش مرکزی دزفول بیمارستان احداث کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه اقدام زیادی در بخش مرکزی دزفول انجام نشده است، اظهارکرد: چندین بیمارستان در شهرستان دزفول در حال احداث است که راه اندازی زایشگاه و دیگر بخش‌های درمانی باید از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی در بخش مرکزی دزفول باشد.

سردار شاهوارپور گفت: کلیت نظام خدمت رسانی به تک تک آحاد مردم است و باید با همت، مطالبه با استدلال و منطق امور را عملیاتی کنیم.

 

وی از رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، نماینده و شورای شهر امام برای پیگیری ساخت مرکز درمانی شهر امام قدردانی کرد و افزود: امیدواریم این طرح به سرعت پیش رود و در اختیار مردم قرار گیرد.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: تمهیدات لازم برای تامین تجهیزات این مرکز درمانی باید از هم اکنون در نظر گرفته شود تا بعد از ساخت سازه، سریع تجهیز و در اختیار مردم قرار گیرد.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول  گفت: به منظور توزیع عادلانه خدمات پیگیری‌هایی برای ساخت این مرکز درمانی انجام شد.

علیرضا خسروپناه با اشاره به پیگیری‌های نماینده دزفول و جذب اعتبار اولیه از طریق بودجه مسوولیت‌های اجتماعی نفت برای ساخت این مرکز درمانی افزود: این مرکز درمانی ۲هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا خواهد داشت و با بهره برداری از آن خدمات سرپایی، تخصصی اورژانس، رادیوگرافی، سی تی اسکن، ماموگرافی، سونوگرافی و جراحی اورژانس ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا هفته آینده پیمانکار این طرح مشخص می‌شود، افزود: با بهره برداری از این مرکز درمانی، نیاز عمده تخصصی اورژانس در بخش مرکزی برطرف می‌شود و متخصص طب اورژانس به صورت شبانه روزی مستقر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهارکرد: کلینیک تامین اجتماعی نیز با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی و نماینده دزفول در صفی آباد راه اندازی می‌شود که خدمات آن به صورت رایگان خواهد بود.

وی افزود: خدمات گسترده به مردم فقط با همگرایی، اتحاد و همفکری ارائه خواهد شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دشمنان در حال تلاش برای ناامیدی مردم ایران هستند ولی جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ها اقدامات ارزنده‌ای انجام می‌دهد که باید به خوبی بیان شوند.

سیداحمد آوایی به وضعیت گرانی و تورم اشاره کرد و افزود: شرایط تحریم کنونی از دوران جنگ تحمیلی نیز دشوارتر است.

وی پیگیری‌های انجام شده برای احداث پل میانرود را یادآور شد و ادامه داد: اگر مسوولان خوش قول باشند و به وعده‌های خود عمل کنند اعتماد مردم جلب می‌شود.

آوایی گفت: امروز عملیات ساخت مرکز درمانی شهر امام آغاز و ۱۲ میلیارد تومان از محل نفت در گام نخست برای اجرای آن گرفته شد.

وی افزود: ۱۰۰ هزار نفر از امکانات مرکز درمانی شهر امام بهره مند خواهند ش د.

امام جمعه شهر امام (ره) دزفول نیز گفت: جامعه دینی به سبقت گرفتن در خیرات دعوت شده و گاهی باید برای انجام عمل خیر عجله کرد.

حجت الاسلام احمد فیض الاسلام با بیان اینکه باید در ولایتمداری نیز از یکدیگر سبقت گرفت، افزود: باید با رفتار و خدمات رسانی به مردم آنها را به ولایتمداری تشویق کرد.

وی بر ضرورت اتحاد تاکید کرد و افزود: احداث بیمارستان یا مرکز درمانی در بخش مرکزی یکی از نیازهای مردم بود که با پیگیری شورا و سایر مسوولان اکنون به مرحله کلنگ زنی رسید امیدواریم هرچه سریعتر بهره برداری و نیاز مبرم اهالی منطقه مرتفع شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها