خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از تامین اقلام اصلی و اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۴۶
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مشکلی برای تامین و توزیع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد.

 

سید رحمت‌الله پریچهر می گوید: اقلام اساسی برای تامین بازار شب عید بر اساس نیاز شهرستان‌های استان خوزستان تقسیم و توزیع شده است و ستاد تنظیم بازار هر شهرستان باید نسبت به چگونگی عرضه آن تصمیم‌گیری کند.

 

به گفته او هیچ نگرانی و مشکلی برای تامین اقلام و کالا‌های اساسی طی روز‌های آینده بدلیل حجم ذخیره مناسب کالا‌های راهبردی در خوزستان وجود ندارد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با پیش‌بینی‌های انجام شده در سالجاری کمبودی از نظر تامین میوه، گوشت، روغن، شکر و برخی کالا‌های اساسی در این استان وجود نخواهد داشت.

 

پریچهر گفت: دستیبابی به امنیت غذایی پایدار برای استفاده از این قدرت بعنوان یکی از ابزار‌ها و مولفه‌های قدرت، تقویت و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در این بخش برای افزایش تولید و میزان بهره‌وری است.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خورستان می گوید: استفاده از توانایی شرکت‌های دانش بنیان به صورت ویژه‌تر در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان مدنظر خواهد بود و ظرفیت‌های علمی و پژوهشی این شرکت‌ها برای تولید محصولات سالم و بهره وری بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها