خبرهای داغ:
گردانهای امام حسین(علیه السلام):

ویژه برنامه جشن عید نیمه شعبان همراه با ایستگاه صلواتی خیابانی توسط بسیجیان ورزمندگان گردانهای امام حسین(علیه السلام)

به مناسبت عید نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برنامه ایستگاه صلواتی خیابانی همراه با برنامه های متنوع شاد خیابانی با حضور بسیجیان ورزمندگان گردانهای105 و 119 امام حسین(علیه السلام)، ومردم ولایتمدار امام زمانی در سطح شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۷۹
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۱

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) گفت: به مناسبت عید نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بسیجیان و رزمندگان این گردان در اقدامی خودجوش اقدام به برپایی جشن و ایستگاه خیابانی مهدوی نمودند.

وی افزود؛ از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم برنامه های فرهنگی از جمله اجرای گروه سرود زنده بچه های مهدوی، گروه موزیک، پخش‌ صوت، پخت و پخش ۵ دیگ آش نذری در بین مردم، و ... بود.

شایان ذکر است این برنامه که با استقبال پرشور مردم ولایت مدار محل همراه بود از بعد از ظهر روز عید تا پاسی از شب همچنان ادامه داشت.

فرمانده گردان ۱۱۹ امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کاروان شادی و اجرای جشن خیابانی و همچنین آش رشته توسط بسیجیان و رزمندگان ۱۱۹ امام حسین (علیه السلام) شهرستان نطنز و بادرود طبخ و بین مردم توزیع شد.

فرمانده گردان ۱۱۹ امام حسین(علیه السلام) در ادامه گفت: در روز خجسته میلاد امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۹ با همکاری خیرین عزیز جشنی بزرگ همراه با کاروان شادی اجرا و آش رشته طبخ و توزیع نمودند.

این فرمانده در ادامه افزود: این برنامه در جهت ارتقای روحیه و انگیزه کار گروهی و حفظ روحیه مهدوی در جامعه  و همچنین در این گونه برنامه ها بسیجیان گردان در گروه های سنی مختلف با وظایف متفاوت فعالیت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار