فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا در گفتگو با بسیج:

راهیان نور نشان داد که ملت ایران دل در گرو شهدا دارند

ساری-سردار رستمیان گفت: امروز حضور کاروان‌های راهیان نور در رده‌های مختلف دانش آموزی، دانشجویی و محلات بیانگر این که ملت ایران اسلامی دل در گروه شهدا دارند.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۲۴
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

راهیان نور نشان داد که ملت ایران دل در گرو شهدا دارند

خبرگزاری بسیج،سردار حمیدرضا رستمیان در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک  در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به راهیان نور،ضمن تبریک عید نیمه شعبان و نیز ضمن تحسین و قدردانی از همت والای سپاه کربلا برای آماده سازی زیرساخت‌های اعزام دانش آموزان، دانشجویان و خانواده‌ها در رده محلات به اردو‌های راهیان نور گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای از حماسه‌های بی نظیر شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان است که در جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند.

فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا  افزود: حماسه عاشورا الگوی رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده است.

سردار رستمیان در ادامه با تصریح بر اینکه رزمندگان در جنگ با پیروی از سیره زینبی و حسینی کربلا‌های متعددی آفریدند، یادآور شد:مردم شریف مازندران بیش از ۱۰هزار و ۴۰۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند تا یک وجب از خاک این کشور دست دشمن نیفتد.

فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا با بیان اینکه دفاع مقدس الگوی تمامی آزادی خواهان دنیا شده است، افزود: پیروزی‌های امروز در میدان دیپلماسی با الگوگیری از دفاع مقدس محقق می‌شود.

سردار رستمیان با اشاره به حضور مردم در راهیان نور که بیانگر  تجدید بیعت با شهدا و الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت است،  گفت: امروز حضور کاروان‌های راهیان نور در رده‌های مختلف دانش آموزی، دانشجویی و محلات بیانگر این که ملت ایران اسلامی دل در گروه شهدا دارند.

به گفته فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا راهیان نور فرصتی طلایی برای خودسازی نسل آینده ساز انقلاب است  که انس نوجوان و جوان با شهدا انسان را برای حرکت در مسیر ولایت استوار‌تر و ثابت قدم‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها