مسئول اجرایی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر در گفتگو با بسیج:

مردم داری را باید از سیره عملی شهدا آموخت

ساری-اسدی لاریمی با تاکید براینکه مردم داری را باید از سیره عملی شهدا بیاموزیم، گفت:بار مسئولیت ما سنگین تر شده  و ان شالله بتوانیم این بار مسئولیت را به سرمنزل مقصود برسانیم.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۲۶
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

مردم داری را باید از سیره عملی شهدا آموخت

خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اسدی لاریمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به راهیان نور ضمن تبریک عید نیمه شعبان، با بیان اینکه ازابتدای آغاز اردوهای راهیان نور تا کنون افتخار خدمت به زائرین شهدا را داشتم، گفت: خادمین شهدا با تمام وجود، علاقه و سلایق در این مکان حضور پیدا می‌کنند و اینجا محل تعالی خادمین است .

سرهنگ اسدی با بیان اینکه راهیان نور عشق است و یاد و خاطره شهدا  را به یاد ما می‌آورد ، ابراز امیدواری کرد که تلاش کنیم تا خون شهدا را پایمال نشود.

مسئول اجرایی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر در ادامه با تاکید بر اینکه  شهدا را باید به دل بسپاریم و پیرو ولایت باشیم، افزود: شهدا رفتند تا ما استوار و سربلند بمانیم و در باقی  مسیر یاد شهدا را گرامی بداریم و برای رفع مشکلات مردم قدم برداریم.

اسدی لاریمی با تاکید براینکه مردم داری را باید از سیره عملی شهدا بیاموزیم، بیان کرد: خادم الشهدا بودن کار دلی است و هر کس نمی‌تواند ورود پیدا کند اگر دل خدایی و الهی باشد خادم الشهدا می‌شود.

مسئول اجرایی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر با اشاره به جمله شهید سلیمانی «ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم» گفت: شهادت برای ما ارج و قرب دارد و سرمنزل مقصود همه ما شهادت است و امیدواریم زندگی همه ما ختم به شهادت بشود.

مسئول اجرایی اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هدف دشمن نابودی جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم پشتیبان ولایت هستند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان دادند که سرباز سید علی هستند.

اسدی لاریمی با اشاره به اینکه  جای شهیدان کابلی و بلباسی و همه شهدایی که برای دفاع از حرم رفتند امروز اینجا خالی است، اضافه کرد:  بار مسئولیت سنگین تر شده  و ان شالله ما بتوانیم این بار مسئولیت را به سرمنزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها