خبرهای داغ:

از برگزاری دعای پرشکوه ندبه تا گشت محله محور در روستا افتر در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) در روستا افتر از برگزاری جشن میلاد نیمه شعبان، برپایی ایستگاه صلواتی و گشت محله محور بسیج در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۹۸۲
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با اعیاد فرخنده شعبان مراسم پر فیض و معنوی دعای ندبه، زیارت عاشورا و  دعای عهد در حسینیه روستا افتر در سرخه قرائت شد.

محمد حمیدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت نیمه مبارک شعبان و در جهت دعا برای ظهور منجی عالم بشریت، مراسم دعای باشکوه ندبه همراه با جشن میلاد امام زمان (عج) در روستا افتر در سرخه برگزار شد.

او افزود: همچنین ایستگاه صلواتی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت در ورودی با حضور پیشکسوت بسیجی عباسعلی عمادی برپا و از عموم مردم و رانندگان با شیرینی و شربت پذیرایی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) خاطرنشان کرد: همچنین به همین مناسبت و در راستای برنامه های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج و در جهت برقراری نظم و امنیت در روستا، گشت محله محور رضویون با یاری بسیجیان از ساعت بیست و دو تا دو بامداد در خیابان ها و محله های روستا انجام شد.

لازم به ذکر است گشت شبانه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) نیز در روستای عبدالله آباد از ساعت 22 تا یک بامداد برگزار شد.

برگزاری جشن میلاد نیمه شعبان همراه با پذیرایی از شرکت کنندگان در این جشن از دیگر برنامه های اجرایی با مشارکت بسیجیان در روستای عبدالله آباد در سرخه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها