خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) نشست بصیرتی در پایگاه مقاومت حضرت فاطمه زهرا (س) همراه با جشن میلاد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۶۶
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) نشست بصیرتی با موضوع اهمیت جهاد تبیین با سخنرانی محبوبه مهدوی نژاد سرمربی حلقات صالحین و مولودی خوانی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در سرخه برگزار شد.

محبوبه مهدوی نژاد در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر (ع) با بیان اینکه جنگ امروز، یک  جنگ ترکیبی است، اظهار کرد: مشابه بودن جاهلیت اولی و جاهلیت امروز جهان مدرن همچون زنده به گور کردن نوزادان با آمار سقط جنین در این روزگار، روی آوردن مردم امروز به رمالی، زن زندگی آزادیت و بالارفتن سن ازدواج یا عدم ازدواج جوانان با حرام زادگی در جامعه اسلامی معادل است.

او در ادامه افزود: ایجاد چالش های اجتماعی از سوی یهود که می توان یک نمونه جدید آن را به پروژه مسموم سازی دانش آموزان دختر در مدارس اشاره کرد که نشان از آن دارد که محاسبات دشمن در جنگ با ایران درست از آب در نمی آید و در نتیجه دست به چنین ترفندهایی می زنند.

لازم به ذکر است در انتهای این برنامه مراسم جشن و مولودی خوانی نیز به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها