خبرهای داغ:

کمک های مومنانه به همت بسیجیان در محله کریم اهل بیت (ع) انجام شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) از طبخ و توزیع نان گولاچ و گوشت ذبح شده گوسفند در محله بین خانواده های نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۹۶۹
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت نیمه شعبان و در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، کمک های همدلانه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) انجام شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج و از طلاب بسیجی در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ماه های رجب و شعبان برای آماده سازی انسان جهت ورود به ماه مبارک رمضان است. اگر مسلمانان بتوانند این دو ماه را خوب درک کنند و نهایت بهره برداری از آن را داشته باشند، بهره بیشتری از ماه مبارک رمضان نصیب شان خواهد شد.

او افزود: نیمه شعبان علاوه بر اينكه روز و زمان خجسته ميلاد امام عصر (عج) است، فرصت معنوي مناسب و ارزشمندي براي راز و نياز با خالق هستي و نزديكي هرچه بهتر و بيشتر به معبود و كسب بركات الهي است  .در میان تمامی روزها و شب‌های این ماه، شب نیمه از شرافتی ویژه برخوردار است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در ادامه گفت: در این راستا پخت نان گولاچ به همت گروه جهادی شهید محمد باقر اسدی نژاد به نیت امام زمان (عج) انجام و بین نیازمندان محله توزیع شد.

ادهم اضافه کرد: همچنین قربانی و توزیع گوشت گوسفند به نیت سلامتی امام زمان به ۱۴ خانواده نیازمند محله با یاری خیرین از دیگر اقدامات مومنانه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها