خبرهای داغ:

کارگاه آزمایش های علمی در پایگاه حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد

همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان کارگاه آموزشی همراه با انجام آزمایش های علمی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۰۸۴
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان ویژه جوانان به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

گفتنی است این جشن با برنامه های علمی و پژوهشی به همت مسوول علمی و پژوهشی این پایگاه مقاومت با حضور اساتید و همچنین مولودی خوانی فردی از بانوان مولودی خوان با استقبال پرشور بسیجیان برگزار شد.

در طی این برنامه آزمایش ها و فعالیت های علمی با جوانان پایگاه با حضور علیرضا اسماعیل زاده مسئول علمی و پژوهشی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و شاهین خادمی نیا از کارشناسان این حوزه برگزار و آزمایش های آشنایی با انواع شناسه گرها، مایعات نیوتونی و غیر نیوتونی و نحوه ساخت مایع ظرفشویی و دستشویی انجام شد.

همچنین در این کارگاه آموزشی نیاز سنجی جوانان انجام و به سوالات پاسخ داده شد.

لازم به ذکر است در پایان از همه حاضرین در این مراسم به صرف کیک که به همت گروه جهادی هاجر بیگم سیادت این پایگاه مقاومت طبخ شد، پذیرایی و شاخه های گل به جوانان اهدا شد.

شایان ذکر است اهدای گل و تبریک روز جوان به جوانان محله، همراه با اجرای طرح زیست عفیفانه (امربه معروف) در سطح شهر به همت اعضای شورا پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی در این مناسبت بوده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها