خبرهای داغ:

برگزاری بیش از ۵۰۰ جشن میلاد نور در شهرستان بجنورد/ حضور بی نظیر دختران و پسران دهه هشتادی و نودی در جشن های نیمه شعبان

جشن های میلاد حضرت مهدی (عج) با حضور گسترده و بی نظیر دختران و پسران دهه هشتادی و نودی در روستاها و شهرهای شهرستان بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۴۶
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ عباسعلی ریحانی " فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد" ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج) گفت؛ به مناسبت نیمه شعبان ، ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در بیش از ۵۰۰ نقطه از شهرستان بجنورد جشن میلاد نور برگزار شد.

وی افزود؛ این برنامه ها همراه با سخنرانی مذهبی ، مولودی خوانی ، اجرای گروه های سرود ، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ده ها برنامه شاد و معنوی بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد به حضور بی نظیر دختران و پسران دهه هشتادی و نودی اشاره و اظهار داشت؛ حضور جوانان در مراسمات مذهبی ، بویژه میلاد امام زمان (عج) نشانه رشد و رویش های انقلاب اسلامی در بین جوانان بوده و مسئولین نظام اسلامی باید قدر این حضور حماسی جوانان را در مراسمات و ایام الله ها دانست.

ریحانی ادامه داد؛ جهاد تبیین رسالت بسیج بوده و سخنرانان و هادیان سیاسی در اعیاد شعبانیه با حضور در مساجد و مراسمات مذهبی و ملی حضور پررنگ و نسبت به مسائل و مشکلات جامعه به تبیین پرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در پایان از حضور امیدبخش و شادی آفرین مردم عزیز در مراسمات اعیاد شعبانیه بویژه نیمه شعبان تقدیر و تشکر نمود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار