خبرهای داغ:

ثبت نام بیش از ۲۷ هزار بیمار خوزستانی در سامانه بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: بیش از ۲۷ هزار بیمار خاص و سخت درمان در استان، در سامانه بیمه سلامت نام نویسی کرده اند.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۸۸
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

 

به گزارش خبرگزاری  بسیج خوزستان ، محمد رضا رضایی با اشاره به ثبت اطلاعات ۲۷ هزار و ۶۰۹ بیمار خاص و صعب‌العلاج در سامانه بیمه سلامت ، نحوه ثبت‌نام بیماران در این سامانه را تشریح کرد.

 

 

 

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان درباره صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج اظهار کرد: این اداره کل تا پیش از این ۵ نوع بیماری خاص را تحت پوشش داشت که ۳۹۹۰ نفر را شامل می‌شد، اما با تشکیل صندوق بیماران خاص و صعب العلاج این رقم اکنون به ۲۷ هزار و ۶۰۹ بیمه شده رسیده و علاوه بر بیماران خاص، بیماران صعب‌العلاج نیز به این فهرست اضافه شده و ۴۳ بیماری در سامانه بیمه سلامت ثبت شده که مشخص می‌کند در استان چه تعداد بیمار از صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج بهره‌مند می‌شوند.

 

وی افزود: بیماران دیابتی، مبتلایان پرفشاری خون و سرطان، بیشترین تعداد بیماران صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه سلامت خوزستان را تشکیل می‌دهند.

 

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان اضافه کرد: بیماران صعب‌العلاج برای ورود اطلاعات خود می‌توانند به سامانه شهروندی بیمه سلامت به آدرس bimehsalamatiranian.ir، ادارات بیمه سلامت در استان یا دفاتر پیشخوان طرف قرارداد مراجعه کرده و از حمایت‌های دولت بهره‌مند شوند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: از ابتدای تشکیل صندوق بیماران خاص و صعب العلاج جلسات کمیته و کارگروه بیماران صعب العلاج به صورت مستمر با حضور اعضای آن در استان برگزار می شود که در همین زمینه تا کنون مبلغ ۸۰ میلیارد ریال در قالب خارج از شمول جهت کمک به این بیماران پرداخت شده است.

 

رضایی در پایان گفت : برای کمک به بیماران خاص و صعب العلاج و کاهش پرداختی هزینه‌های آنان، سازمان بیمه سلامت برخی از خدمات دندانپزشکی را تحت پوشش قرارداده که این بیماران می‌تواند با مراجعه به آدرس https://b۲n.ir/n۲۱۴۲۰ از نوع خدمات دندانپزشکی تحت پوشش مطلع شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار