خبرهای داغ:
همدان-مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: اصحاب رسانه شهرستان نهاوند با عنوان کاروان منتظران ظهور به همراه خانواده به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۱۳
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱

علی سهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان  با بیان اینکه نخستین سفر زیارتی خانواده خبرنگاران نهاوند به مشهد مقدس انجام می‌شود، اظهار کرد: با حمایت و پیگیری علیرضا شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی و بسیج رسانه نهاوند خانواده خبرنگاران و اصحاب رسانه به سفر زیارتی امام رضا(ع) در مشهد اعزام می‌شوند.

وی افزود: علیرضا شهبازی در روز خبرنگار امسال قول داد به پاس تلاش و کوشش خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند آنها را به همراه خانواده به مشهد مقدس اعزام کند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: در این سفر زیارتی سیاحتی ۲۸ نفر از خبرنگاران به همراه خانواده خود با عنوان کاروان منتظران ظهور اصحاب رسانه شهرستان نهاوند از ۱۹ اسفند ماه به مدت ۴ روز به این سفر زیارتی می‌روند.

وی بیان کرد: این سفر زیارتی با قطار همدان مشهد انجام می‌شود و به پاس فعالیت‌های خبرنگاران  تمام هزینه‌ها شامل ایاب و ذهاب و هتل رایگان است.

سهرابی گفت: با کمک بسیج رسانه در طول این سفر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و مسابقه ویژه خانواده ها برگزار می شود.

وی ضمن تشکر از حمایت و پیگیری های مهندس شهبازی نماینده نهاوند گفت: این سفر معنوی در ایام اعیاد شعبانیه انجام می شود و در مرحله دوم سال آینده خبرنگارانی که در این دوره نتوانستند حضور پیدا کنند اعزام می شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات