امام جمعه موقت مهریز:

حفظ وحدت اصلی‌ترین نیاز جامعه اسلامی است

حجت الاسلام زارع: حفظ وحدت اصلی‌ترین نیاز جامعه اسلامی است و باید مردم و مسئولان در کنار هم برای تقویت آن در شهرستان تلاش کنند.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۲۹
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت‌الاسلام شیخ علی اصغر زارع در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر مهریز گفت: موفقیت و توسعه متوازن شهر در گرو وحدت و همکاری مردم و مسئولان است.

وی ادامه داد: حفظ وحدت آحاد مردم و مسئولان و همراهی با امام جمعه در تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی موضوع ضروری و حیاتی است و همه باید برای تحقق آن وظایف خود را انجام دهند.

امام جمعه موقت مهریز بیان کرد: مردم مهریز همواره در مسیر وحدت کلمه و کمک به نظام و مسئولان در فعالیت بودند و باید این روحیه و رویه تداوم یابد.

زارع افزود: وجود اختلاف در شهر و جدایی و تفرقه هیچ نتیجه‌ای به همراه ندارد و فقط باید همه رسالت دینی و انقلابی را انجام دهند.

امام جمعه موقت مهریز همچنین از اینکه در فضای مجازی با دروغ با بزرگ‌نمایی و جنگ روانی به موضوع مسمومیت دانش آموزان در مدارس پرداخته می‌شود اشاره و آن را توطئه دشمنان ذکر کرد.

گفتنی است به مناسبت هفته منابع طبیعی، برپایی میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار