خبرهای داغ:

نسل جوان ما جانانه در راه آرمان‌ها محکم ایستاده‌اند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: مسمومیت دانش آموزان کشور، قطعه‌ای از پازل شوم دشمن و جنایت بزرگ اوست؛ اما نسل جوان ما جانانه در راه آرمان‌ها محکم ایستاده‌اند.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۳۸
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

به دنبال وقوع مسائل اخیر در کشور و توطئه های دشمنان در حوزه جنگ های ترکیبی و مسمویت دانش آموزان در مدارس حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در خصوص اهمیت جهاد تبیین در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سوره مبارکه عصر اظهار کرد: درسی که از این سوره برای استفاده از زمان در رسیدن به قرب الهی می گیریم آن است که براساس آیات این سوره کسی که عمر خود را قدر نشناسد و از دست دهد خسران کرده است.

او افزود: و کسانی که به خداوند ایمان آورده و به آن اکتفا نکرده و عمل صالح انجام می‌دهند دچار خسران نشده و عمر خود را قدر شناخته‌اند بنابراین کسی که می‌خواهد سرمایه عمر خود را پاس بدارد باید اینگونه باشد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به اینکه شهدای گرانقدر ما نمونه کامل و مصداق بارز از کسانی بودند که از زمان استفاده کردند، گفت: چرا که آن ها ایمان آورده و به معنای واقعی عمل صالح انجام داده‌اند.

فرزین با اشاره به اینکه عمل صالح، عملی است که انسان را به پرواز درآورده و به مقام قرب الهی برساند، بیان داشت: یکی از فضاها و لحظات مناسب برای رسیدن به قرب الهی لحظات ماه مبارک شعبان است که بسیار با عظمت و با رحمت و رضوان الهی آمیخته است، به طوری که این ماه پله‌های ترقی و راه میانبری است که خداوند برای بندگان قرار داده، بنابراین باید از تمام لحظات این ماه بهترین بهره‌ها را برد چرا که شعبان ماه جلب محبت الهی است.

او اضافه کرد: خداوند در آیات آخر این سوره به مومنان دستور می‌دهد بعد از ایمان و عمل صالح، تواصی به حق داشته و حق را بپذیرند و امروزه هر جامعه ای که گرفتاری هایی دارد؛ به دلیل آن است که تواصی به حق نداشته و حق را نپذیرفته و به بن بست رسیده‌اند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری، فقیه مجاهد روشن فکر و خورشید درخشان عالم در طول زعامت خویش همواره بر علم و پژوهش تاکید داشته ومی فرمایند: علم و پژوهش بر معنویت و اخلاق برتری دارد، چرا که وسیله برتری و صدور انقلاب و ارزش‌های الهی، علم است.

فرزین تصریح کرد: بنابراین ضروری است بر چشمه‌های روشن دانش مسلط شویم تا بتوانیم همواره در مسیر حق بوده و دشمنان را شکست دهیم و اگر در فتنه اخیر که دشمن نادان و احمق آمده بود که بر چهره خورشید خاک بپاشد، به فضل الهی و با بیداری ملت ایران و با ایستادگی جوانان و مردمان این مملکت این فتنه هم شکست خورد.

او با بیان اینکه يكى از اركان اصلى سعادت و موفقیت انسان‌ها تواصی به صبر و داشتن شکیبایی و استقامت است، گفت: اگر ایمان آورده عمل صالح انجام داده و حق را پذیرفتیم اما در راه حق صبوری و شکیبایی به خرج ندهیم قطعا گرفتار می شویم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه آرمان خواهی انسان مستلزم تحمل صبر و رنج است، عنوان کرد: با توجه به وجود مشکلات حال حاضر در جامعه، صبر و استقامت در راه آرمان‌ها نیاز امروز جامعه است و باید همانگونه که در صدر اسلام استقامت کردند ما نیز در راه آرمان‌ها در برابر مشکلات صبر و استقامت داشته تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

فرزین یادآور شد: همان طور که می دانید جبهه حق شکست ندارد و اگر در راه آرمان‌ها صبر پیشه کنیم و بر پیمانی که با خدا بسته بمانیم، به طور قطع خداوند متعال نیز ما را کمک خواهد کرد که راه روشن است. اگر امروز دشمنان برای مقابله با ما به پا خاسته‌اند به دلیل آن است که بر حق هستیم، بنابراین دشمنی‌های خود را علیه ما بیشتر خواهند کرد.

او اظهار کرد: مسمومیت دانش آموزان کشور هم قطعه‌ای از پازل شوم دشمن و جنایت بزرگ اوست، این نسل جوان ما با وجود آن که امام (ره) و شهدا را ندیده و دوران انقلاب را درک نکرده‌اند اما جانانه در راه آرمان‌ها مستحکم و محکم ایستاده‌اند بنابراین دشمن به دنبال انتقام از این نسل است که البته این دشمنی‌ها مسبوق به سابقه است و در زمان جنگ هم از این اقدامات استفاده می‌کردند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در خاتمه گفت: با توجه به جنگ‌های پیچیده دشمنان علیه جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه آنها دیگر توان رویارویی با ملت ایران را ندارند، باردیگر هم در این توطئه، حمله و هجمه به دانش‌آموزان قطعاً با ایستادگی ملت، روبرو خواهند شد، همان گونه که در تمام توطئه‌ها و اقدامات خبیثانه با شکست مواجه شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها