خبرهای داغ:
خانواده "زنده دل" از شهرستان خوسف استان خراسان جنوبی اولین خانواده برتر دوره ۲۹ مسابقات قرآن و عترت بسیج کشور شدند.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۶۰
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، خانواده "زنده دل" اولین خانواده برتر دوره ۲۹ مسابقات قرآن و عترت بسیج کشور شدند.

علی اکبر زنده دل در گفتگو با دارالقرآن بسیج گفت: ساکن استان خراسان جنوبی شهر خوسف روستای نصرآباد دارای چهار فرزند طا‌ها ۱۱ ساله حافظ یک سوم قرآن کریم، علیرضا ۸ ساله حافظ ۵ جز قرآن کریم، علی ابالفضل یک سال و نیم و فاطمه زینب ۶ ساله حافظ ۲۵ سوره آخر قرآن کریم هستم، همسرم نیز حافظ قرآن کریم می‌باشد.

 

مردم روستای ما علاقه‌مند به حضور در مسابقات قرآنی بسیج شدند/ باید زمینه حضور خانواده‌ها در عرصه‌های قرآنی توسعه یابد

وی گفت: مسابقات قرآنی سالیان زیادی است در کشورمان برگزار می‌گردد و از طرفی ایده و نظر اجرای مسابقه آن هم در زمینه قرآن در بخش خانوادگی یک فکر برتر و نمونه بود.

 

زنده دل با بیان اینکه مردم روستای ما علاقمند به حضور در مسابقات قرآنی بسیج هستند، افزود: برای محک زدن خود و اهل خانواده تصمیم گرفتیم در این رویداد مهم و ارزشمند شرکت نموده و یک چالش جدید را برای خود و خانواده رقم بزنیم.

وی بیان کرد: این یک مسابقه بسیار زیبا و رده بالا بود که خانواده بنده را بسیار ترغیب کرد که با تلاش مضاعف و روحیه بیشتر در مسیر قرآن قدم بردارند و با وجود بسیاری از کاستی‌ها و مشکلات موجود در زندگی، اما حرف رهبر عزیزتر از جانمان را روی سر نهاده و این مهم را هر چه بیشتر و جدی‌تر انجام می‌دهیم.


 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها