مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک:

حضور نوجوان و جوان به عنوان خادم الشهدا در راهیان نور چشمگیر است

ساری-سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه در خادم الشهدا از هر قشر و گروه سنی برای خدمت به زائرین شهدا در اردو‌های راهیان نور،حضور دارند افزود: حضور نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی جنوب برای خدمت با زائرین شهدا شایسته تحسین است.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۲۴
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ روح الله صادقی مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک  در مراسم بدرقه و تجلیل از خادمین اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک که پایان بازه خادمی آن‌ها فراررسیده بود، با بیان اینکه خدمت به شهدا سراسر برکت است، گفت: به فرموده شهید مرتضی علمدار، شلمچه بوی چادر خاکی حضرت زهرا (س) را می‌دهد. باید قدر حضور در مناطق عملیاتی جنوب را بدانیم و خدا را بر این نعمت شاکر باشیم.

سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه در خادم الشهدا از هر قشر و گروه سنی برای خدمت به زائرین شهدا در اردو‌های راهیان نور،حضور دارند افزود: حضور نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی جنوب برای خدمت با زائرین شهدا شایسته تحسین است.

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک با بیان اینکه عرصه خادم الشهدا فرصتی مناسب برای آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با سیره عملی شهداست، اضافه کرد: خداوند متعال را شاکریم در دنیای امروز نسلی که دفاع مقدس را درک نکردند با حضور در راهیان نور تلاش دارند سبک زندگی شهدا را الگو برداری کنند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه سیره عملی شهدا و اخلاق مداری این مردان خدایی باید الگوی همگان باشد، ادامه داد: شهیدان مدافع حرم رحیم کابلی و محمد بلباسی از خادمین شهدا بودند امید است درقیامت شفیع ما باشند.

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک با تاکید بر اینکه همه ما، وام دار شهدا هستیم،خاطرنشان کرد: کسی که دغدغه شهدا و ولایت داشته باشد و زندگی خود را برمعیار دستگیری از نیازمندان، تقواپیشه گی و معنویت استوار باشد شهید است.

به گفته سرهنگ صادقی شهید قاسم سلیمانی از برکات انقلاب اسلامی بوده و در تمام لحظه لحظه زندگی خویش دغدغه شهدا و حرکت در مسیر ولایت داشت.

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان مدافع حرم رجایی فر وبریری، گفت: این شهدای والامقام برای حضور در راهیان نور و خدمت به زائرین شهدا پیشقدم بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار