زنجان-فرمانده سپاه زنجان با بیان اینکه رزمندگان زنجانی در ۴۶ عملیات دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند،یادآور شد:مردم ولایی و انقلابی زنجان در فتنه ها همواره پشتیبان رهبری و انقلاب بوده و در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدند و ازارزش های نظام و انقلاب دفاع کردند.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۵۳
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

حماسه آفرینی رزمندگان زنجانی در ۴۶ عملیات دوران دفاع مقدس/اجرای طرح بسیج آبرسانی برای ۵۷ روستای زنجان

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛سردار جهانبخش کرمی در آیین اختتامیه جشنواره جهادگران که با حضور سردار ضیاء الدین حزنی؛دبیر قرارگاه مرکز جهادسازندگی و محرومیت زدایی و جمعی از جهادگران زنجانی در سالن نور برگزار شد،با بیان اینکه جهادگران با روحیه دفاع مقدسی رزمندگان در عصر حاضر فعالیت می کنند. 

سردار کرمی در ادامه به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط سپاه انصارالمهدی(عج) در قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی اشاره و تصریح کرد:راه اندازی ۶۲۹ صندوق قرض الحسنه و ارائه تسهیلات با بیش از ۲۵ هزار و۶۳۰ نفر عضو،راه اندازی ۴۸ تعاونی اشتغالزا،برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سال جاری،معرفی ۲ هزار و۴۶۲ نفر به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی به ارزش بیش از ۲۷۶ میلیارد تومان،ارائه تسهیلات برای ۳ هزار نفر برای ایجاد نیروگاه های خانگی خورشیدی و نیز تجهیز ۵ کارگاه خیاطی از محل قرارگاه محرومیت زدایی نمونه ای از این اقدامات است. 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان ادامه داد:۳۷ هزار واکسیناسیون دام زنده،امضای تفاهم نامه همکاری با ۲۵ نهاد و ارگان مرتبط در راستای محرومیت زدایی،برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی نظیر فنی-حرفه ای،امداد و نجات و… برای ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر،اجرای طرح نهضت سواد آموزی برای ۳هزار و۱۰۰ نفر، اجرای طرح بسیج آبرسانی برای ۵۷ روستای استان با پیشرفت ۸۰ درصد،افتتاح ۳۵ پروژه در دهه فجر با حضور سردار غلامرضا سلیمانی از دیگر برنامه های اجرا شده به همت سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در سال جاری می باشد. 

وی ادامه داد:برنامه ریزی برای اجرای ۹۹ پروژه عام المنفعه از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی که تاکنون ۷۶ پروژه انجام شده،توزیع ۶۲ هزار و ۷۴۱ بسته معیشتی در بین نیازمندان،طبخ و توزیع ۵۹۰ هزار پرس غذای گرم ،توزیع ۷هزار و۷۰۹ جفت کفش و البسه،مرمت و بهسازی ۱۴۶ باب مسکن محرومین،اجرای مسکن محرومین به تعداد ۱۶۰ واحد،کمک به آزادسازی۱۸۷ زندانی جرایم غیرعمد و اهدای خون از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد.  

سردار کرمی ادامه داد:برگزاری جشنواره جهادگران،جشنواره فرهنگی ورزشی جهادگران،برگزاری مراسم تجلیل از جهادگران برای ۳۶۰ نفر، نشست هم اندیشی با استاندار و نمایندگان،مشارکت فعال مجمع جهادگران در اجلاسیه های جهادی کشور،فعالیت کلیه گروه های جهادی در مقابله با ویروس کرونا در طرح شهید سلیمانی با حضور۸۵هزار نفر بسیجی از سایر برنامه های اجرا شده است.  

این مسئول با اشاره به تاکیدات رهبری و ابراز رضایت از برنامه های بسیج افزود:امیدواریم با حمایت های مسئولین و فعالیت های جهادی بسیجیان گامی هرچند کوچک در راستای محرومیت زدایی برداریم.  

وی در پایان با بیان اینکه رزمندگان زنجانی در ۴۶ عملیات دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند،یادآور شد:مردم ولایی و انقلابی زنجان در فتنه ها همواره پشتیبان رهبری و انقلاب بوده و در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدند و ازارزش های نظام و انقلاب دفاع کردند.    

ارسال نظرات