خبرهای داغ:
جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

خانواده‌های سپاه پاسداران از فداکارترین خانواده‌ها هستند

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: یک خدمتگزار در شرایطی می‌تواند موفق باشد که خانواده‌ای فداکار داشته باشد و خانواده‌های سپاه پاسداران از فداکارترین خانواده‌ها هستند.
کد خبر: ۹۴۹۸۲۹۸
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  همایش بصیرتی پرسنل و خانواده‌های گردان تکاور ۱۲۵ حضرت علی اکبر (ع) سپاه پاسداران باحضور جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، فرمانده لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص)، فرماندار سرپل‌ذهاب و رزمندگان گردان تکاور ۱۲۵ سپاه در یادمان شهدای بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این همایش اظهارداشت: سپاه پاسداران به واسطه ماموریتی که براساس قانون اساسی حافظ انقلاب و دستاوردهای آن است لذا پاسداران باتوجه تهدیدات علیه کشور در تمامی میدان‌ها حضور داشته باشند.

سردار مسعود قنبری افزود: پاسداران تلاش شبانه روزی دارند و گاها پیش می‌آید که خانواده به ما نیاز دارد اما بواسطه ماموریت نمی‌توانیم درکنار خانواده باشیم.

وی تصریح کرد: همسران و فرزندان پاسداران نسبت به ماموریت همسران خود و اهمیت دفاع از نظام و انقلاب و کشور واقف هستند و گاها خود آن‌ها بهترین مشوق و ترغیب کننده پاسداران هستند.

جانشین سپاه استان اذعان داشت: یک خدمتگزار در شرایطی می‌تواند موفق باشد که خانواده‌ای فداکار داشته باشد و خانواده‌های سپاه پاسداران از فداکارترین خانواده‌ها هستند.

قنبری در پایان افزود: خانواده کوچکترین نهاد اجتماعی جامعه است اما بزرگترین تاثیرگذار برافراد است که این تاثیرگذاری می‌تواند مثبت یا منفی باشد و امروز بیشترین معضلات اجتماعی مربوط به نادیده گرفتن کانون گرم خانواده است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص) در ادامه اظهارداشت: همایش بصیرتی با یک محتوای مقدس در یادمان شهدای بازی دراز با حضور پاسداران و خانواده‌های ارزشی آن‌ها در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

سرهنگ صفری افزود: انسان بصیر باید خوب ببیند. و بشنود و از وقایع درس بگیرد ما دیدیم که دشمنان به اقتدار و نقاط قوت ما حمله کردند.

وی تصریح کرد: یکی از قدرت ما خانواده‌های ایرانی است عفت و حجاب زنان ایرانی است که مورد هجمه قرار گرفت و ما باید این قدرت را در کشور حفظ کرده و بصیرت آن‌ها را افزایش دهیم.

فرمانده لشکر ۲۹ در پایان افزود: گردان تکاور حضرت علی اکبر (ع) یک نیروی بسیار اثربخش در مقابله با تهدیدات دشمن در غرب کشور بود که باتلاش شبانه روزی و مجاهدانه از امنیت کشور دفاع کردند و قابل تقدیر هستند.

ارسال نظرات