خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور عنوان کرد

همدان پیشرو در عرصه اقتصاد مقاومتی/ تکیه بر مردم راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

همدان-رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، استان همدان را پیشرو در عرصه اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: نگاه ما امروز این است که با همت مضاعف جوانان انقلابی و ظرفیت کارگران بصیر بر مشکلات فائق آییم.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۰۷
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حمیدرضا الله بداشتی در آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی به سبب تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مردمی، الگوی مناسبی برای رشد و توسعه اقتصادی کشور است.

وی استان همدان را با دارا بودن واحدهای تولیدی نمونه، پیشرو در عرصه اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: نگاه ما امروز این است که با همت مضاعف جوانان انقلابی، مدیران، ۵۰ هزار گروه جهادی ساماندهی شده و ظرفیت کارگران بصیر بر مشکلات فائق آییم.

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به اینکه امروز مدیری انقلابی است که روح امید آفرینی را در جامعه بدمد، اظهار داشت: واحدهای کشاورزی، صنعتی، دامپروری و صنابع دستی برای رفع موانع تولید حوزه تلاش می کنند و کار تیمی در استان برپا شده که باید الگوسازی شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه کار در عرصه اقتصاد مقاومتی راه گشا و الگویی قابل تکثیر است، گفت: تکیه بر بازوان پرتوان مردم راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

بداشتی با اشاره به اینکه پیشرفت‌ها و ضعف‌های کشور از دو دیدگاه انقلابی و ارتجاعی بیان می‌شود، افزود: نگاه انقلابی براساس نقاط قوت و همت مضاعف دستاوردها را تبیین می‌کند همانطور که امروزه در حوزه صنعت دفاعی به توانمندی‌هایی دست پیدا کردیم که حرف اول در منطقه را می‌زند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات