خبرهای داغ:
مدیرعامل آبفا خوزستان گفت:میزان پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب شهرستان کارون در بخش لوله‌گذاری ۷۰ درصد، ایستگاه‌های پمپاژ ۶۰ درصد و در مجموع پروژه فاضلاب این شهرستان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
کد خبر: ۹۴۹۸۳۲۰
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

محمد رضاکرمی نژاد با حضور مسئولان محلی از وضعیت آسفالت و شبکه فاضلاب شهرک بسیج شهرستان کارون امروز بازدید کرد.

وی با حضور در بین مردم این شهرک اظهار داشت: روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز و شهرستان کارون به سرعت در حال اجرا است و یکی از مهمترین اولویت های ما آسفالت معابر تا قبل از عید نوروز است.

کرمی افزود: آسفالت شهرک بسیج شهر کوت عبدالله از 10 روز گذشته آغاز شده و در این مدت زمان بیش از 18 هزار متر مربع آسفالت در این منطقه انجام شده است و مابقی آسفالت معابر این منطقه تا قبل از پایان سال تکمیل می شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان به اعتبار تخصیص داده شده ویژه فاضلاب شهرستان کارون اشاره کرد و گفت: اعتبار فاضلاب شهر کارون و حمیدیه و باوی و حاشیه بر روی فاضلاب اهواز و همه یک ردیف اعتباری دارد بنابراین مشکلی از این بابت نباید وجود داشته باشد .

کرمی نژاد خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب شهرستان کارون در بخش لوله‌گذاری 70 درصد، ایستگاه‌های پمپاژ 60 درصد و در مجموع پروژه فاضلاب این شهرستان 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: رضایت مندی مردم در اجرای پروژه ها از اولویت های مهم و اساسی شرکت آب و فاضلاب خوزستان است و ما در یک سال گذشته توانستیم معادل 20 سال شبکه فاضلاب اهواز را اجرا نماییم یعنی از 31 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب از سال 72 تا 1400 به 53 درصد تا پایان سال جاری رسیده ایم واین تلاش تا پایان رفع مشکل فاضلاب اهواز و شهرکارون با سرعت ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها